Geplaatst 5 juni 201510 jr. Met dit weer was het aan dek wel aangenaam, lekker briesje maar wel snel verbranden, dat weer wel. foto: dek Norderney 1971 ©Stichting Norderney
Geplaatst 5 juni 201510 jr. Dat waren mooie tijden maar in onze tijd niet veel anders. Voorjaar 1986 op de tender 'Windy' met v.l.n.r. Mark Stam, Jan Veldkamp en ondergetekende. Foto: © Leendert Vingerling 5 juni 201510 jr. bewerkt door Harm ten Brink
Geplaatst 6 juni 201510 jr. hoorde ooit eens iets van Ad Robberts dat hij met mooi weer op het dek lag te zonnen met een kook wekker naast zich, deze moest hem waarschuwen als er weer een band verwisselt moest worden.
Geplaatst 6 juni 201510 jr. O ja hoor, als je studio dienst had moesten naast de live programma's de cassettes met Tony Berk, Joost den Draaijer en Maasbach in gestart worden. Zó slecht hadden we het niet. Alleen een krantje halen was er natuurlijk niet bij.
Geplaatst 16 juni 201510 jr. Ja, Waar is die tijd? Met de Windy 8 uren varen naar onze Ross!! Dan 8 uren aan boord. De bemanning groeten, praten met hen, foto's nemen. O.a. Ad Roberts en Ferry, Jan Veldkamp enz. Een bandje inspreken, de dag nadien werd het uitgezonden. Dan 8 uren terug. Leuke tijden inderdaad. Ricky
Geplaatst 16 juni 201510 jr. Interessanter is de vraag hoeveel je voor dat retourtje hebt moeten betalen...
Geplaatst 30 juni 201510 jr. Auteur Ja, met deze temperaturen was het bij Veronica - Lapershoek in de zomer altijd "rokjes dag"......... En lekker appels plukken.......dat deden Akke en Mieke. foto: ©Stichting Norderney
Geplaatst 1 juli 201510 jr. En op de achtergrond een , ik vermoed, Fiat 600. Was zonder twijfel van Rob Out.! Maakte hij Loosdrecht mee onveilig.
Geplaatst 1 juli 201510 jr. Hallo Paul Kijk jij niet naar het vrouwlijk schoon. Maar je kijkt naar een oude auto Groeten Peter
Geplaatst 1 juli 201510 jr. Auteur En op de achtergrond een , ik vermoed, Fiat 600. Was zonder twijfel van Rob Out.! Maakte hij Loosdrecht mee onveilig. Volgens mij was het mijn Fiat 500.
Geplaatst 1 juli 201510 jr. Hallo Paul Kijk jij niet naar het vrouwlijk schoon. Maar je kijkt naar een oude auto Ik val op oud, mijn vrouw is ook een jaar ouder dan ondergetekende. Groeten Peter
Geplaatst 1 juli 201510 jr. Ja, met deze temperaturen was het bij Veronica - Lapershoek in de zomer altijd "rokjes dag"......... En lekker appels plukken.......dat deden Akke en Mieke. foto: ©Stichting Norderney Als alle appels zó geplukt werden zullen ze wel snel verrot geweest zijn.... gr.thijs
Geplaatst 4 juli 201510 jr. Interessanter is de vraag hoeveel je voor dat retourtje hebt moeten betalen... Harm, Sorry dat ik zo laat reageer op uw vraag. De prijs voor het retourtje viel naar mijn gedacht nog wel mee. Men kreeg er immer hét radiostation mee te zien. Laser was op dit ogenblik verdwenen, anders zouden we die ook nog bezoeken. Ik dacht iets van 175 Gulden. Men moest er iets voor overhebben he? Ricky
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.