Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Vakantiefoto's

Featured Replies

Geplaatst

Ik heb in de afgelopen week veel foto's gemaakt. Zo heb ik heb een paar dagen geleden in het fotoablum wat bij dit forum hoort een serie foto's geplaatst van de zendmast op Terschelling die 's nachts ook licht geeft: de Brandaris.

Vanavond heb ik ook mijn bezoek van vandaag aan Heartbreak Hotel toegevoegd aan het album. Een strandtent vol met oude radio's.

Beide onderwerpen hebben dus met radio te maken. Maar ik heb ook andere foto's gemaakt, want Terschelling heeft meer te bieden. Zomaar een paar foto's: 

Geplaatst

Mooie wereld daar zo'n 10 mile uit de kust van Harlingen, mooie verzameling radio's.

Paul de Haan.

Geplaatst

Mooie foto's ook! Met zowaar een 'message in a bottle', zo lijkt.

Geplaatst

Als je de wolken wegdenkt, zouden die laatste twee zo uit een oude western kunnen komen van Ennio Morricone, in cinemascope... Of van een oude jaarkalender van de Novib.

Geplaatst
  • Auteur

Erg mooi ie foto's maar ook ik ben benieuwd naar de flessepost.

De fles in de tweede week van juli vanaf de ferry tussen Harlingen en Terschelling in zee gegooid door een jongen van 12. Helaas voor hem is hij kort daarop bij Oosterend aan de wadkant aangespoeld. 

De foto zoals jullie hem hier zien is een poging om hem weer in zee te gooien vanaf het strand omdat het wel erg sneu is dat hij niet ver is gekomen. Maar dat gaat dus nooit lukken, je krijgt hem nooit voorbij de branding. 

De jongen is hierover geïnformeerd, de fles ligt inmiddels in de Noordzee.

Gearchiveerd

Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.