Spring naar bijdragen

3 keer Jenny in Nederbeat op 192 (zaterdag, 19.00)


Aanbevolen berichten

De naam Jenny komt 3 keer voorbij in de artiesten of titels komende zaterdagen 1 en 8 augustus. Jenny & Rascals, het woord Jenny van Armand en de Arnhemse zangeres Jenny Polak, met haar Negram single uit 1973, Sorry Dorry. Een plaat met een bijzonder verhaal, backing vocals door de zusters Paay...

Voor de rest: the Kwyet, George (Baker en Cash) 3 keer C (atapult, ats en uby) en kever geluiden. U hoort en verbaast zich weer op zaterdagavond 19.00, luister me, goed idee ;)

Op de foto, Jenny Polak en the Outsiders

jenny en outsiders.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooi verhaal en een mooi programma. Jenny & de Rascals was één van de nummers op de lp van de Teen Beat Club uit 1966. Die lp hadden we ooit es, ik weet niet waar ie vandaan kwam, waarschijnlijk van een oom. Er staan ook twee nummers van De Clungels op: Dat had ik nog nooit gedaan en Geen cent. Misschien nog es een idee om te draaien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jan, inderdaad, het was een jongen met lang haar. Geen cent! was de b-kant van het singletje. Jammer dat het de tipparade niet heeft gehaald, dat had leuk geweest. Beide nummers stonden op die Teen beat club-lp. Opvallend veel Maskers en ook Bob Bouber met Nog wel bedankt. Jeugdsentiment. Ik heb die lp nog es op zo'n platenwebsite opgezocht. Overigens...gisteravond natuurlijk ook weer geluisterd. Het is toch altijd fijn om naar die nederbeat te luisteren. Zo is een stukje Nederlandse cultuur met mij meeverhuisd naar de Oosterburen. Via internet kan ik alles altijd goed ontvangen. Succes met het programma en het schiet ook alweer op naar de volgende Nederbeat top 40, zal waarschijnlijk ergens in januari worden neem ik aan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6430
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    AppieK
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.