Spring naar bijdragen

The Day The Raiders Came Video Radio Caroline


Alex

Aanbevolen berichten

Helaas heeft de eigenaar van de video mij verzocht de clip te verwijderen. The owner of the video asked me to take the video down.

Maar weer eens een tape uit de archieven van Martin van der Ven en Hans Knot. The Day The Raiders Came, met beelden van voor, tijdens en net na de raid op de Ross Revenge. Over de bouw van de noodantenne en meer. Dank voor het delen Martin. Bron SCVT 1991

Radio Caroline The Day The Raiders Came SCVT.
In no way we are trying to 'steal' anyones material. We just want to share these Offshore Radio moments with those still interested. 
Until now we don't know who filmed and edited this video, so if anyone can help us please let us know. In advance we would like to thank the original filmers of this video for sharing this special event in the life of Radio Caroline. Thanks to Please login or register to see this link.  for sharing this tape from his archives.

bewerkt door Alex
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...
Op ‎30‎-‎10‎-‎2015 at 21:22 zei Alex:

Helaas heeft de eigenaar van de video mij verzocht de clip te verwijderen. The owner of the video asked me to take the video down.

Maar weer eens een tape uit de archieven van Martin van der Ven en Hans Knot. The Day The Raiders Came, met beelden van voor, tijdens en net na de raid op de Ross Revenge. Over de bouw van de noodantenne en meer. Dank voor het delen Martin. Bron SCVT 1991

Radio Caroline The Day The Raiders Came SCVT.
In no way we are trying to 'steal' anyones material. We just want to share these Offshore Radio moments with those still interested. 
Until now we don't know who filmed and edited this video, so if anyone can help us please let us know. In advance we would like to thank the original filmers of this video for sharing this special event in the life of Radio Caroline. Thanks to Please login or register to see this link.  for sharing this tape from his archives.

Ik had deze film al veilig gesteld. Twee opvallende zaken, de kinderachtigheid van Dave Richards met zijn "stemmetjes" en de beelden van Bruce Monroe< Purdy>> Op de  vrijdag die vooraf ging aan de theevisite van de Volans lag de Landward van de DTI langdurig langszij de Ross om de Caroliners over te halen te stoppen. Bruce bracht lange tijd door aan boord van de Landward om te "onderhandelen". Dat is hem niet in dank afgenomen door zijn collega's en er rees vermoeden dat Bruce een mol zou zijn.

Wie is overigens de eigenaar van de beelden die bezwaar maakte?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De eigenaar van de beelden is Nigel Harris, Hij vond dat deze beelden niet voor publiek gebruik waren. Mede ook omdat er nogal wat privébeelden op te vinden waren. Deze had ik er trouwens uit gemonteerd. Tikkeltje vreemd dat deze zelfde band wel een paar jaar gewoon verkocht is, en in z'n geheel. Toen waren er blijkbaar geen bezwaren tegen de privébeelden. Maar als Nigel zegt dat het niet mag, dan haal ik het weg natuurlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Alex:

De eigenaar van de beelden is Nigel Harris, Hij vond dat deze beelden niet voor publiek gebruik waren. Mede ook omdat er nogal wat privébeelden op te vinden waren. Deze had ik er trouwens uit gemonteerd. Tikkeltje vreemd dat deze zelfde band wel een paar jaar gewoon verkocht is, en in z'n geheel. Toen waren er blijkbaar geen bezwaren tegen de privébeelden. Maar als Nigel zegt dat het niet mag, dan haal ik het weg natuurlijk.

Nigel Harris knows as Stuart Russel begon in juni 76 als deejay bij Caroline en bleef het station in de zeezenderperiode tot het einde in 1990 trouw. Mogelijk heeft het feit dat Nigel en Dave niet op echt goede voet met elkaar staan ook iets te maken met zijn verzoek om de beelden te verwijderen. Eerder maakte Nigel en verkocht hij de film over het neerkomen van de 84 meter hoge eerste zendmast op de Ross Revenge.

Paul de Haan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Juul, dacht je echt dat ik dat niet gedaan zou hebben als ik geweten had van wie de beelden waren? Je kent me al wat langer toch? Het was niet duidelijk wie de maker was. Dat heb ik ook heel duidelijk bij het plaatsen erbij gezet. (zie originele post) Pas toen er iemand een duistere post op een of ander forum gaf was het duidelijk wie de 'eigenaar' moest zijn en heb ik direct een mail verstuurd. Zelf heeft hij zich niet gemeld.

Hoe dan ook, is het jammer dat men nu nog steeds problemen heeft met het delen van dit soort materiaal. Over een paar jaar heeft niemand er nog interesse in en gaat het de vergetelheid in. Wie ondervind er nu echt schade aan zo'n onschuldige clip.

 

bewerkt door Alex
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.