Geplaatst 14 december 20159 jr. Ik ben op zoek naar dit boek van Bob Lawrance aka Richard Thompson: The Last Great Adventure for Boys.
Geplaatst 14 december 20159 jr. http://rcsocietysales.co.uk/read.html Ik heb hier al meerdere boeken gekocht en altijd netjes en snel ontvangen. Met handtekening van de auteur. Grt, Peter 15 december 20159 jr. bewerkt door pvanklei
Geplaatst 14 december 20159 jr. Ik heb het boek vorig jaar maart in Rochester van Bob zelf gekocht. Het was een pre-release en voor zover ik weet is het daarbij gebleven.
Geplaatst 15 december 20159 jr. via Amazon kan je het digitaal kopen. Bob leurt er mee op facebook, een pracht geschenk voor de feestdagen. ik hoop dat je er iets aan hebt.
Geplaatst 29 december 20159 jr. Op 12/15/2015 at 18:57 zei Juul: Waar gaat dit boek over? he Juul Het boek gaat over hoe je muziek programma maakt. En hoe platen eruit ziet het zijn zwarte schijven uit jou en mijn tijd Hi HI !!!!!! Groeten Peter Servie
Geplaatst 2 juli 20196 jr. Juist uitgelezen (nog gewoon bij Bol.com besteld) Leuk boek waar realiteit en fictie in elkaar overlopen Aanrader voor wie wat meer wil lezen over de Caroline organisatie en "life on board" (maar het blijft natuurlijk geromantiseerde fictie ) 2 juli 20196 jr. bewerkt door Audioot
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.