Geplaatst 21 december 20159 jr. Wat een heerlijke mix in muziek is dit. Die nonstop programma s zijn eigenlijk onderschat.
Geplaatst 21 december 20159 jr. Ik vraag me af of die nonstop banden weleens in de herhalingen gingen. Ze waren immers niet aan een bepaalde datum gebonden.
Geplaatst 21 december 20159 jr. Ja, hoor die werden wel herhaald. Ze werden "tijdloos" gemaakt als het even kon. Dit is tape 63.
Geplaatst 21 december 20159 jr. 2 uur geleden zei Paul: Ik vraag me af of die nonstop banden weleens in de herhalingen gingen. Ze waren immers niet aan een bepaalde datum gebonden. Ik nam die non-stop programma's s'nachts wel eens op. Bij het afluisteren dacht ik op een dag "wat komt me dit bekend voor". Bleek het hetzelfde te zijn als een bandje die ik een paar dagen eerder opgenomen had. gr.thijs
Geplaatst 2 maart 20169 jr. Ik durf het bijna niet te vragen........ Kan iemand deze nogmaals plaatsen? Graag!
Geplaatst 2 maart 20169 jr. Bij deze. http://www80.zippyshare.com/v/TIr8SuT3/file.html Met dank aan Vincent. Groet Henk.
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.