Spring naar bijdragen

Middengolf Deutschland "abgeschaltet"


Albatrosstudio

Aanbevolen berichten

Nog niet alles is uit, ik hoor hier nog Frankrijk 603. Schijnt nog even te blijven ivm bijzondere kerkdienst voor zieken as zondag die elk jaar op deze zender te horen is.

Ook de R Monte Carlo zender staat nog aan met oa Trans World 

In Bretagne nog een zender op 1593 kHz

In noord Frankrijk kunnen ze nog luisteren naar Belgie, Wavre 621.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hans

 

Het is 2016 dus gaan we niet in dsicussie

Op radiogebied is er inderdaad een groot verschil tussen vlamingen en walen die zich niet aan de regels houden

er is inderdaad een groot verschil tussen beiden

Ik lees dat jij niet weet hoe de situatie is in Belgie en wat middengolf betreft komt ook op internationaal gebied wat te kijken

Ik ben net naar wallonie geweest. Waar je geen flitspalen hebt en een 50 km bord ach..je rijd gewoon 100 en die schandelijke vlaming rij je dood

De FM radio van e vlaming aan 100 watt of 300, ach geen probleem we kletsen je hoofd af en beloven op tv en de krant

-----------------  vervolg

er was een fout en groot gedeelte ging verloren

ik heb ook nog niet de juiste weg gevonden als nog niet gelezen berichten weg zijn , waar je dit terug vind,sorry

 

Ik bedoel dat de walen de vlaamse zenders wegdrukken op FM gebied. ze lappen de wet aan hun laars. veel blabla maar men laat begaan of beweerd dat men maatregelen neemt. maar...de toegelaten power wordt ruim overschreden of zo ja is het correct dan blaasd men met meer zodat Vlaamse stations problemen hadden en nog hebben

zo weet ik in zuid west Vlaanderen dat de Radiovisie voorzitter slechts 1 zender van de VRT kon ontvangen zonder storing

Daar werd alles weggeblazen door Waalse en ook zenders uit Frankrijk.

Middelgolf , wil je bv toelating vragen om uit zenden voor een week evenement  dan moeten ook de walen akkoord gaan !

In NL zijn er 17 miljoen Nederlanders. In Belgie zijn e van de 11 miljoen een hoop Franstaligen, Duitsers en een hoop buitenlanders

Het is natuurlijk interessanter voor 17 miljoen Nederlanders een middengolf zender in de lucht te houden

Er is inderdaad veel verschil tussen Vlamingen en walen

Zo is het geweten dat de afgelopen jaren een Vlaams gezin in belastingen op 5 jaar tijd een kleine auto moet weggeven aan de walen

Ooit 5 jaar geleden was ik in Wallonie in een hotel chalet, toeval of niet iedereen die daar introk was nederlandstalig

op onze vraag of de radio even aankon om naar het nieuws te luisteren (er was wat gebeurd) kon het niet en werd er door de bazin flink gemord van ....Vlamingen. Toen ik haar eens niet helemaal begreep werd ze kwaad en zei me dat ik 100 percent Frans moest spreken net zo goed als mijn Nederlands en ook Duits . Ook nog Engels omdat Brussel dan de stad was van....Kortom de dame wilde geen woord Nederlands spreken en ikzelf moest alle talen kunnen waar ik woon in Vlaanderen. We kregen eens 1 keer koffie . IK denk niet dat van de Vlaamse gasten nog iemand haar zaak ging terug boeken. Mevrouw wilde dus ook in Vlaanderen alleen Frans horen en spreken. toen dacht ik....jaja ook al onze zenders nog in de Franse taal.

Dan zegt men dat vlamingen onverdraagzaam zijn

Gelukkig zijn er waar we nu gaan eten in Wallonie vriendelijker uitbaters!

Wat de middengolf betreft schandalig of niet ,ik vind het niet kunnen dat Vlaamse middengolfzenders naar de walen zouden gaan.

We worden al genoeg verfranst in Belgie.

Doordat jaren geleden naast de federale regering een vlaamse bijkwam en tja een waalse deelregering zijn we toch al een flink stuk  verder .................genoeg erover

Ik hou er maar mee op , want het moet in feite over de middengolf gaan schandalig of niet.

 

Iedereen nog prettige na feestdagen !

 

bewerkt door Jean-Pierre De Zeerover
fout
Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei Jean-Pierre De Zeerover:

Hans

 

Het is 2016 dus gaan we niet in dsicussie

Op radiogebied is er inderdaad een groot verschil tussen vlamingen en walen die zich niet aan de regels houden

er is inderdaad een groot verschil tussen beiden

Ik lees dat jij niet weet hoe de situatie is in Belgie en wat middengolf betreft komt ook op internationaal gebied wat te kijken

Ik ben net naar wallonie geweest. Waar je geen flitspalen hebt en een 50 km bord ach..je rijd gewoon 100 en die schandelijke vlaming rij je dood

De FM radio van e vlaming aan 100 watt of 300, ach geen probleem we kletsen je hoofd af en beloven op tv en de krant

Dan blijf je bla

JP, wat wil je nou eigenlijk zeggen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6421
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Steelfixer
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.