Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Ed Stewart (Stewpot) overleden

Featured Replies

Geplaatst

Zeer triest om te horen dat kort geleden Ed Stewart is overleden. Onlangs heb ik met kerst nog van hem genoten op BBC Radio 2.

We lost another one !

Geplaatst

Ik heb heel goede herinneringen aan hem. Toen ik nog regelmatig naar BBC worldservice luisterde had hij daar dacht ik een half uur show. Hij maakte opgewekte programma's

Geplaatst

Samen met Paul Kay presentator van het legendarische Final Hour op Big L Radio London op maandag 14 augustus 1967 tussen 14 en 15 uur.

Hier het uur tussen 13 en 14 uur op die maandag met daarin de laatste 30 minuten van de reguliere Ed Stewart Show, de laatste Big L nieuwsuitzending met Paul Kay en vervolgens een 30 minuten durende sponsor show. Het uur tussen 14 en 15, the Final Hour , zal wel in een ieders bezit zijn.

http://www46.zippyshare.com/v/MNvaM6NP/file.html

Paul de Haan

Geplaatst
8 uur geleden zei Jano1954:

Afgelopen nacht heeft Keith Skues in zijn uitzending op BBC- Northampton aandacht besteed aan het overlijden van Ed "Stewpot" Steward. Ook was er aandacht voor het overlijden van Robert Stigwood in hetzelfde uur.

http://www102.zippyshare.com/v/EZBUKGzy/file.html

Hartelijk dank voor deze Skues.

Gearchiveerd

Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.