Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Leuke nieuwe browser "Vivaldi'

Featured Replies

Geplaatst

Interessant. Wat mij eigenlijk ook steeds meer gaat tegenstaan van Chrome, is dat allerlei privé-gegevens door Google worden gecombineerd en opgeslagen, zeker als je ook nog eens gmail gebruikt. Ik vraag me af hoe dat bij Vivaldi gaat.

Geplaatst
  • Auteur
Op 6-4-2016 om 22:01 zei PowerMusic:

Misschien moet je je osx updaten? Bij mij werkt Safari prima met het forum.

Ik zit aan het max OSX op deze MacBook.  OSX-Lion.

In Firefox werkt het wel in Operea ook. Dus aan het systeem/. Ik denk aan m'n safari.

En ik ga toch echt geen nieuwe computer kopen alleen voor het forum.

alle andere websites werken prima maar sinds dat Vincent "iets" er bij gezet heeft op het forum is het mis.

Ik merk wel dat m'n bezoek aan het forum ietwat minder is geworden omdat ik niet altijd tussen 2 browsers wil switchen...........

Geplaatst
32 minuten geleden zei Paul:

Interessant. Wat mij eigenlijk ook steeds meer gaat tegenstaan van Chrome, is dat allerlei privé-gegevens door Google worden gecombineerd en opgeslagen, zeker als je ook nog eens gmail gebruikt. Ik vraag me af hoe dat bij Vivaldi gaat.

Om die reden gebruik ik Opera. Werkt prettig, de extenties van Chrome werken hier ook en omdat ik op diverse werkplekken zit en diverse besturingsystemen gebruik is Opera een uitstekende browser. Alle instellingen worden, als je een Opera account aanmaakt, overgenomen. 

43 minuten geleden zei Harmen:

Geeft alleen geen uitleg over hoe dat te doen.

• 6 months later...
Geplaatst

Even deze topic weer een klein schopje geven. Ik heb vandaag een Unbuntu upgrade gedaan (16.04 naar 16.11) en bij het nalopen van de geïnstalleerde programma's kwam ik Vivaldi weer tegen. Ik gebruik normaal Opera en af en toe Chrome. Maar dat is verleden tijd. Inmiddels kan je, vanuit de browser zelf, de Chrome extenties installeren. Daarmee heb je een volwaardige browser die verschrikkelijk snel de pagina's laad.  Een absolute aanrader!

Gearchiveerd

Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.