Spring naar bijdragen

Leuke nieuwe browser "Vivaldi'


Juul

Aanbevolen berichten

Op 7-4-2016 om 08:09 zei Vincent:

Ik hoorde gisteravond in de Roodshow Late Night over deze browser. Er zit ook een aardig groot team achter: Please login or register to see this link.

 

Ik heb hem gisteravond geïnstalleerd (Ubuntu) en ga hem vanavond maar eens testen.

 

De oude/originele makers van je favoriete browser Opera zitten er achter ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 6-4-2016 om 22:01 zei PowerMusic:

Misschien moet je je osx updaten? Bij mij werkt Safari prima met het forum.

Ik zit aan het max OSX op deze MacBook.  OSX-Lion.

In Firefox werkt het wel in Operea ook. Dus aan het systeem/. Ik denk aan m'n safari.

En ik ga toch echt geen nieuwe computer kopen alleen voor het forum.

alle andere websites werken prima maar sinds dat Vincent "iets" er bij gezet heeft op het forum is het mis.

Ik merk wel dat m'n bezoek aan het forum ietwat minder is geworden omdat ik niet altijd tussen 2 browsers wil switchen...........

Link naar opmerking
Deel via andere websites

32 minuten geleden zei Paul:

Interessant. Wat mij eigenlijk ook steeds meer gaat tegenstaan van Chrome, is dat allerlei privé-gegevens door Google worden gecombineerd en opgeslagen, zeker als je ook nog eens gmail gebruikt. Ik vraag me af hoe dat bij Vivaldi gaat.

 

Om die reden gebruik ik Opera. Werkt prettig, de extenties van Chrome werken hier ook en omdat ik op diverse werkplekken zit en diverse besturingsystemen gebruik is Opera een uitstekende browser. Alle instellingen worden, als je een Opera account aanmaakt, overgenomen. 

 

43 minuten geleden zei Harmen:

Zo te lezen kun je Chrome extensies installeren: Please login or register to see this link.

 

 

Geeft alleen geen uitleg over hoe dat te doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 6 months later...

Even deze topic weer een klein schopje geven. Ik heb vandaag een Unbuntu upgrade gedaan (16.04 naar 16.11) en bij het nalopen van de geïnstalleerde programma's kwam ik Vivaldi weer tegen. Ik gebruik normaal Opera en af en toe Chrome. Maar dat is verleden tijd. Inmiddels kan je, vanuit de browser zelf, de Chrome extenties installeren. Daarmee heb je een volwaardige browser die verschrikkelijk snel de pagina's laad.  Een absolute aanrader!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6435
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Radio-MgAm
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.