Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

AVRO Hilversum 3 - 24-12-1979 - 1600-1800 - Frank van der Mast - Toppop Disco

Featured Replies

Geplaatst

Ik herinner me dat ik Frank (Jan) als 11-jarig jochie wel grappig vond. Hij speelde een beetje met de deejay-clichés ('Right on, zou een echte disc-jockey zeggen'). Dat vond ik toen, ondanks mijn leeftijd al apart.

Hij heeft die tongue in cheek-stijl nog steeds.

Edwin

Geplaatst

Leuke uitzending, misschien is Jan de Hoop alias Frank van der Mast (gevallen) wel een leuke gast voor 50 jaar 3FM - de radioreeks op KX Radio.

Geplaatst
20 uur geleden zei Vincent:

Samen met Marc. Ook hij kwam in die tijd bij de AVRO.

We hebben eigenlijk nog maar een paar vrije weken en jaren voordat de serie eind van de zomer voorbij is. 1979 is al vergeven, 1978 en 1980 zijn al geweest. Een paar grote gasten zijn al zeker, een paar kleinere ook. Denk dus niet dat het ervan komt. Marc (Jacobs) heeft het nooit tot de dagprogrammering (of vaste programmering) geschopt overigens.

Geplaatst
Op 18-4-2016 om 07:11 zei Vincent:

Beste Vincent , Heb je toevallig ook een opname van Frank v/d Mast met ToppopDisco met een locatie uitzending vanaf Camping"De Klimberg" in Hardenberg? moet ongeveer eind jaren 70 zijn geweest. Met vriendelijke groet, SVB

Geplaatst

Zou iemand alsjeblieft nog een keer het Toppop-jaaroverzicht uit 1979 opnieuw willen posten, alvast vriendelijk dank.

Groeten, Arnold.

• 1 year later...
Geplaatst

Zou iemand nog een keer het Toppop-jaaroverzicht van de AVRO-H3-19791231-1500-1800-Frank van der Mast-Toppop disco show-

Top 50 van 1979

opnieuw willen plaatsen, alvast vriendelijk dank. Gr Alphons.

Geplaatst

Hallo Frank. Bedankt voor het plaatsen van het Toppop jaaroverzicht 1979. Ik ben er blij mee. Groetjes Alphons.

Gearchiveerd

Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.