Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Waar luister je dezer dagen naar ?

Featured Replies

Geplaatst

Ik was vroeger al een fan van The 5th Dimension, ze waren een keer inde Veronica studio en we waren allemaal wel een beetje veel verliefd op de de zangeres……….Marilyn McCoo, "lekker ding" zeiden we toen al.
En,………….dit nummer draai ik de laatste dagen veel, waarom? . gewoon prachtig…...

Geplaatst
1 uur geleden zei Juul:

En,………….dit nummer draai ik de laatste dagen veel, waarom? . gewoon prachtig…...

One Less Bell To Answer, prachtig nummer inderdaad Juul, kan bijna niet mooier en Marilyn zingt het nog live ook!

Geplaatst

Ik luister nu al weken naar de 46 tapes van Radio Futureline die ik van de airchecks site heb geplukt. Het zijn dus 92 kanten maal 45minuten. Data achterhaal ik zoveel mogelijk, tijdstippen van de deejays weet ik ongeveer nog van vroeger. De uploader aldaar heeft de tapes namelijk alleen maar genummerd.

Zit nu bijna op de helft, dus Juul, als je mij vraagt waar ik naar luister dan weet je dat ik voorlopig nog even in 85/86/87 zit op de 105.5 in Amsterdam-West. Leuk, alle commercials van alle winkeltjes hier in de buurt :cool:

grt. June

bewerkt door Junebug

• 2 months later...
Geplaatst

Ik kocht afgelopen week de her uitgave van het album Aqualung van Jethro Tull. Het is een prachtige box met boek en het album is opnieuw gemixt. Klinkt daardoor heel helder en met meer details. Het album heeft nu ook vele extra tracks en alternatieve versies.

Nummers als "Life s a Long Song" zijn tijdloos. Dus dit is waar ik nu weer veel naar luister.

Geplaatst

Life is a long song......bedankt voor dit pareltje.

Hier ook te zien maar ik denk dat dit voor jou niet nieuw is.

Van the Man met The days before Rock and Roll is zo'n beetje mijn lijflied. Van zingt over de zoektocht op  een radio schaalverdeling om stations als Lux, AFN en BBC tegen te komen. Niet alleen the days before rock and roll maar ook de days before offshore radio Zelfs de LUX fading hoor je in deze song. Fenominaal.

bewerkt door Gast

Geplaatst

Ben ik dan de enige hier die het nog steeds leuk vindt om nieuwe, jonge bandjes te ontdekken?

Gearchiveerd

Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.