Geplaatst 6 juni 20169 jr. Iemand enig idee welke plaat Ferry hier gebruikt onder het oplezen van de noteringen: http://www14.zippyshare.com/v/VJjoRIjO/file.html
Geplaatst 7 juni 20169 jr. Dat is muziek van Resonance met Yellow train uit 1974. Het is de B kant van Ok Chicago. Dirk
Geplaatst 7 juni 20169 jr. Auteur Dirk: Wow dat is snel, dank daarvoor, ook in de richting van degene die reageerde. Ik was er nooit opgekomen (Maat indertijd kennelijk wel, maar in die tijd stond Resonance in die Top 50!!). Ik ga kijken of ik 'm zo binnen kan halen. Dank en groet, Ferry
Geplaatst 5 juli 20169 jr. En binnen Vincent (en anderen). Staat ook op de geweldige verzamelaar The Loft, genoemd naar een van de eerste discotheken in New York. Fer was bij! Link verwijderd
Geplaatst 5 juli 20169 jr. De link verwijst niet naar de originele, door Ferry gebruikte, versie. Is een latere boenkeboenkremix.
Geplaatst 5 juli 20169 jr. 07-yellow train (bacson).mp3 Link verwijderd Gewoon van de elpee Resonance - Ok chicago
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.