Posted June 14, 20169 yr This is the hidden content, please Sign In or Sign Up Opname uit het archief van Ton van Draanen.
June 14, 20169 yr Morgenavond allemaal luisteren naar KX. Dat wordt zeker een uur of drie Frits met veel oude fragmenten uit zijn '3' tijd, alles verzameld door mijzelf in de afgelopen 30 jaar, deels afkomstig uit mijn eigen archief, maar ook met veel dank aan de leveranciers van Frits-materiaal van deze site en van 'de buren' in de afgelopen 15 jaar. Wellicht hoor je iets van jezelf voorbijkomen. Het monteren tot hapklare brokken was weer een stevige klus, maar erg leuk om te doen. Edwin
June 16, 20169 yr Het was echt een van de beste uitzendingen van 50 jaar 3FM. Frits kreeg wat hij verdiende namelijk 192 minuten aandacht, maar het hadden ook 5 uur kunnen zijn. Heerlijk om al die oude Avondspits fragmenten terug te horen. ik waande me weer even een klein jongetje op mijn slaapkamer...
June 16, 20169 yr Op 14-6-2016 om 11:32 zei rauhfaser: Morgenavond allemaal luisteren naar KX. Dat wordt zeker een uur of drie Frits met veel oude fragmenten uit zijn '3' tijd, alles verzameld door mijzelf in de afgelopen 30 jaar, deels afkomstig uit mijn eigen archief, maar ook met veel dank aan de leveranciers van Frits-materiaal van deze site en van 'de buren' in de afgelopen 15 jaar. Wellicht hoor je iets van jezelf voorbijkomen. Het monteren tot hapklare brokken was weer een stevige klus, maar erg leuk om te doen. Edwin Edwin mijn complimenten voor gisteravond echt top gedaan!!
June 16, 20169 yr Heeft iemand hier ook nog de complete laatste uitzending van de Avondspits van 24-2-1995? Heb wel wat fragmenten gehoord maar nooit helemaal...
June 16, 20169 yr Bij deze. NOS-R3-19950224-1800-1900-Frits Spits-Laatste Avondspits. This is the hidden content, please Sign In or Sign Up Groet Henk.
April 25, 20178 yr ik ben een enorme fan van de Avondspits en hoop dan ook dat deze links weer beschikbaar gesteld kunnen worden.
April 25, 20178 yr 40 minuten geleden zei jacky 20: ik ben een enorme fan van de Avondspits en hoop dan ook dat deze links weer beschikbaar gesteld kunnen worden. Heb je zelf misschien opnames van de Avondspits om te delen?
April 26, 20178 yr ja, ik heb erg veel avondspitsen (van het internet). ik weet niet hoe ik deze beschikbaar kan stellen. is hier een beschrijving van?
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.