Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

IRadiocafé en Windows 10

Featured Replies

Geplaatst

Vraagje:

De installatie van Windows 10 is ondanks de eerdere horrorverhalen redelijk vlekkeloos verlopen, de kinderziektes lijken eruit. Alleen kan ik niets downloaden van de site. Reageren op berichten en ze openen voor beluisteren kan wel.

Zal wel met een instelling te maken hebben.

Iemand die al voldoende de weg weet in Windows 10 om me te vertellen waar ik een 'knopje kan omzetten'?

Edwin

Geplaatst
1 uur geleden zei rauhfaser:

Vraagje:

De installatie van Windows 10 is ondanks de eerdere horrorverhalen redelijk vlekkeloos verlopen, de kinderziektes lijken eruit. Alleen kan ik niets downloaden van de site. Reageren op berichten en ze openen voor beluisteren kan wel.

Zal wel met een instelling te maken hebben.

Iemand die al voldoende de weg weet in Windows 10 om me te vertellen waar ik een 'knopje kan omzetten'?

Edwin

Het is Internet Radiocafé :)

Maar, altijd handig om er even bij te zetten welke browser je gebruikt.Ik vermoed Edge of Internet Explorer. Laatst zei iemand tegen mij dat die beide heel handig zijn om een andere browser van het net te downloaden.... zoals Firebird, Chrome of Opera. En daar heeft hij wat mij betreft gelijk in.

Geplaatst
  • Auteur
22 uur geleden zei Vincent:

Het is Internet Radiocafé :)

Maar, altijd handig om er even bij te zetten welke browser je gebruikt.Ik vermoed Edge of Internet Explorer. Laatst zei iemand tegen mij dat die beide heel handig zijn om een andere browser van het net te downloaden.... zoals Firebird, Chrome of Opera. En daar heeft hij wat mij betreft gelijk in.

Het internetadres is toch echt  'iradiocafe.nl', Vincent ;)

Van browsers heb ik geen verstand, weet dus ook niet wat ik dan weer voor andere problemen op de hals haal als ik ineens een andere browser binnenhaal. ik kon tot nu toe met Internet Explorer probleemloos downloaden van deze site en hoop dat dat zo snel mogelijk weer kan.

Geplaatst
46 minuten geleden zei rauhfaser:

Het internetadres is toch echt  'iradiocafe.nl', Vincent ;)

Ook ja. Maar linksboven staat de naam en dit ( https://www.internetradiocafe.nl ) is de hoofd dns die wij gebruiken. Die jij gebruikt verwijst er naar :)

46 minuten geleden zei rauhfaser:

Van browsers heb ik geen verstand, weet dus ook niet wat ik dan weer voor andere problemen op de hals haal als ik ineens een andere browser binnenhaal. ik kon tot nu toe met Internet Explorer probleemloos downloaden van deze site en hoop dat dat zo snel mogelijk weer kan.

Probeer voor de verandering eens een andere browser. Installatie kost geen moeite, er worden niets 'verneukt' aan je W10 installatie en je hebt een veel betere browser dan wat je nu gebruikt :)

http://computertotaal.nl/apps-software/welke-browser-heeft-alles-in-huis-63912/pagina-5

http://computertotaal.nl/internet-thuis/overstappen-naar-nieuwe-browser-64316

Gearchiveerd

Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.