Geplaatst 10 augustus 20169 jr. Hier in Zwijndrecht valt mij vanmiddag een draaggolf op die ik hoor op mijn Panasonic DR 22. Hij zit precies halverwege de 1200 en 1300 kHz. Precies kan ik het niet uitlezen. Maar omdat ik hem nog niet eerder daar hoorde vraag ik me af of dit een nieuw project is. Wie heeft enig idee?
Geplaatst 10 augustus 20169 jr. 1251 kHz? Staat nog een zender in Hulsberg. Is ook uitgegeven aan een laagvermogen zender in Limburg.
Geplaatst 10 augustus 20169 jr. Auteur Ik ben er net achter gekomen dat het dit station moet zijn . http://memories1251.nl
Geplaatst 11 augustus 20169 jr. Rond de 60 km. Nou ben ik wel benieuwd naar de antenne installatie van Memories AM, en uiteraard naar de jouwe Wim. Ik bedoel was dit op de ferrietstaaf?? Rob V. 11 augustus 20169 jr. bewerkt door Rob Veld
Geplaatst 11 augustus 20169 jr. Auteur Nou Rob, ik weet nog steeds niet of het deze zender geweest kan zijn. Ik ontvang met mijn Panasonic Dr 22 wereld ontvanger, zonder extra antenne. Dus als het deze zender niet kan zijn, vraag ik me af wat ik dan ontvang. De zender gaat regelmatig een poosje uit en dan opeens komt hij er weer in. Het is dus wel de 1251
Geplaatst 12 augustus 20169 jr. 1251 van Hulsberg staat uit, dat was de steun punt voor radio5/nostalgica. Theo
Geplaatst 13 augustus 20169 jr. Nee, daar geloof ik ook niet echt in dat ze met Hulsberg aan het rommelen zijn. Ik zou zo één, twee, drie tenminste daar geen reden voor weten. Wat het dan wel is geweest komen we misschien nog wel een keer achter. Rob V.
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.