Geplaatst 31 augustus 20169 jr. Na een korte toespraak en dank woord door Lex Harding verrichtte Willem van Kooten de opening door op een knop te drukken. Je kent ze wel, zo'n ronde rode knop waar géén stekker o.i.d. aan vast zit. Het zaaltje beneden zat bomvol en het was er ronduit benauwd. Het museum zelf is mooi ingericht met aparte kamers en er staan prachtige miniatuur modellen van de diverse zendschepen. Er is natuurlijk meer te zien maar dat kun je vanaf vrijdag zelf bezichtigen. Bijkomend voordeel, het is dan niet zo druk als vandaag. Grappige 'bijvangst' was het aantal oud radio collega's van mijn generatie waarvan ik er sommigen al 35 jaar niet meer heb gezien. In die zin was het een reünie in een reünie.
Geplaatst 1 september 20169 jr. Op de site van Omroep Gelderland staat een kort filmpje met interviews: http://www.omroepgelderland.nl/nieuws/2115876/De-gouden-jaren-van-Radio-Veronica-herleven-in-nieuw-museum-in-Nijkerk
Geplaatst 1 september 20169 jr. In een woord geweldig en dat na 42 jaar! laat zien hoe impact Radio Veronica heeft gehad in die tijd en nog.
Geplaatst 1 september 20169 jr. Geweldig om mee te maken , vele bekende gezichten gezien en leuke gesprekken gehad , mooi dat na 42 jaar dit museum er is, een waar monument ! In de bijlage de foto reportage die ik gemaakt heb. https://www.flickr.com/photos/136011272@N08/sets/72157670063113683 1 september 20169 jr. bewerkt door Frankonair
Geplaatst 1 september 20169 jr. Hoi Frank, Mag ik die foto met RNI collega's? Maw, kun je mij die mailen? Dank je wel. Juul
Geplaatst 1 september 20169 jr. Ik stuur je even een PM , krijg de mail terug kan je mij je mail opnieuw doorgeven ? 1 september 20169 jr. bewerkt door Frankonair
Geplaatst 7 september 20169 jr. Nog een aardigheid, de band van het laatste uur die in Nijkerk te zien is dat is de hele echte originele !
Geplaatst 7 september 20169 jr. 10 minuten geleden zei Juul: Nog een aardigheid, de band van het laatste uur die in Nijkerk te zien is dat is de hele echte originele ! Die was toch zoek?
Geplaatst 7 september 20169 jr. Auteur Die is al weer een tijdje boven water zo heb ik begrepen... Ik mag toch aannemen dat alleen de lege doos tentoongesteld staat! En als je hem openmaakt ligt er een briefje met de tekst "Zó naïef zijn we dus echt niet".
Geplaatst 7 september 20169 jr. 23 minuten geleden zei Juul: Nog een aardigheid, de band van het laatste uur die in Nijkerk te zien is dat is de hele echte originele ! Bedoel je deze?
Geplaatst 7 september 20169 jr. 1 uur geleden zei thijs5326: Bedoel je deze? De achterkant van de doos. 7 september 20169 jr. bewerkt door Niels Zack
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.