Geplaatst 9 september 20169 jr. Hier zijn de beide uren. De eerste keer dat de Top 40 op Hilversum 3 in 2 uur werd uitgezonden. Programma wordt voorafgegaand door een introductie van de lijst der lijsten door Lex. https://we.tl/Yxy47YdqB8
Geplaatst 9 september 20169 jr. Mooi dit; alles zat vast toen in de sneeuw (ik weet het ik weet het, heb ik al eerder gezegd ergens)
Geplaatst 9 september 20169 jr. 28 minuten geleden zei Omnivoor: Mooi dit; alles zat vast toen in de sneeuw (ik weet het ik weet het, heb ik al eerder gezegd ergens) Alles zat vast door de strenge vorst, de sneeuw kwam ruim een maand later. Gr.thijs
Geplaatst 9 september 20169 jr. In mijn herinnering zaten we rond die tijd ook vast in de sneeuw, Thijs. In Oost-Groningen tenminste. Wind en sneeuwval einddagen '78 en begindagen 1979 en kou en vervolgens nog een keer , maar dan in het kwadraat op 14 februari. Een bijzondere ervaring.
Geplaatst 10 september 20169 jr. 9 uur geleden zei thijs5326: Alles zat vast door de strenge vorst, de sneeuw kwam ruim een maand later. Gr.thijs Ik bezorgde toen kranten thijs5326 en geloof me: er was een berg sneeuw!!!
Geplaatst 10 september 20169 jr. 3 minuten geleden zei Omnivoor: Ik bezorgde toen kranten thijs5326 en geloof me: er was een berg sneeuw!!! Hier aan zee kwam de sneeuw pas in februari!!
Geplaatst 10 september 20169 jr. 9 minuten geleden zei thijs5326: Hier aan zee kwam de sneeuw pas in februari!! Ahaa, wellicht omdat de zee als een temperatuur buffer werkt Ik heb nog fotootjes van die tijd: Zelfportret Zendmast bouwen
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.