Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

VOO Jaaroverzichten TV

Featured Replies

Geplaatst

Dag allemaal,

Een tijd geleden downloadde ik op offshoreradio.org een aantal TV-jaaroverzichten van Veronica uit de jaren 80. Inmiddels heb ik die allemaal overgehuisd naar mijn Stack-map, dus kunnen we er allemaal van meegenieten: http://bit.ly/VOOTVtopXX

Hier staan in:

- Countdown '77 (jaaroverzicht, de eerste van de VOO als publieke omroep)
- Countdown '78

- Countdown '79

- Top 80

- Top 85

- Top 87

- Top 88

- Top 89

- Top 90

- Top 91

- Top 92

- Top 94 (een afwijkende versie, met meer dan alleen de muziek, ook "hoogtepunten" uit Veronica TV-programma's). 

Helaas kan ik niet komen aan  Top 81, 82, 83, 84 en 86 en in 1993 heeft Veronica geen jaaroverzicht gedaan. Niet op de radio en niet op de TV. 
Veel download en kijkplezier!

Groeten,

PD

bewerkt door pieterdecker

Geplaatst

Een topic naar mijn hart Pieter. Het was zo moeilijk om hieraan te kunnen komen maar dankzij jou kunnen we een hoop van die geweldige VOO programma's herbeleven. Het blijft echter vreemd wat RTL hier allemaal mee moet. Misschien krijgen we daar ooit een antwoord op. Dank je wel voor dit prachtige materiaal wat anders waarschijnlijk nooit meer boven wat was gekomen.

Ik ben ook erg benieuwd naar Countdown '77. Ik weet dat mijn favoriete band Queen erin zit dus dat ga ik heel graag bekijken.

Je bent een echte held en ik zeg dank je wel!

Geplaatst
  • Auteur

De lof gaat wat mij betreft allemaal naar de originele poster op het "andere forum". Geen idee meer wie dat was, maar bedankt! 

Geplaatst

Ik heb een vraag omtrent Countdown '77. Daar ben ik erg nieuwsgierig naar. Ik zie hem er niet tussen staan. Heeft die misschien een andere bestandsnaam? Maar wat een hoop moois zeg.

Geplaatst

Dank je wel Pieter. Voor de liefhebbers hiervan is dit een waar feest en een belevingstocht door het verleden.

bewerkt door dave76

Geplaatst

Pieter,

Je bent een ware held. Een aantal had ik al, maar een aantal ook niet. Helemaal top dit, wat ik nog niet had neem ik direct mee. Dank! 

Geplaatst
20 uur geleden zei pieterdecker:

De lof gaat wat mij betreft allemaal naar de originele poster op het "andere forum". Geen idee meer wie dat was, maar bedankt! 

Ik heb effe gezocht, maar kan geen topic vinden met referentie naar de originele poster op het ''andere forum''.

Geplaatst
  • Auteur

Was in een topic met radio-jaaroverzichten geloof ik. Maar het is sowieso ruim een jaar geleden dat ik ze daar vandaan haalde. 

Geplaatst

Dank voor deze uitzendingen. Echt geweldig...

Geplaatst

Heeft er iemand ook oude uitzendingen van TMF? Bij voorkeur de Supercharts, of de top 40 op TV, eerdere top 40 uitzendingen op RTL 5 mag ook! Bij voorbaat dank.

Geplaatst
  • Auteur
1 uur geleden zei Aaron van Zanten:

Heeft er iemand ook oude uitzendingen van TMF? Bij voorkeur de Supercharts, of de top 40 op TV, eerdere top 40 uitzendingen op RTL 5 mag ook! Bij voorbaat dank.

Dat zou ik ook heel graag willen hebben. Helaas heb ik daar zelf niets van, maar als iemand het wel heeft: Graag!

Geplaatst

Ik hoop dat er ook mensen zijn die reguliere afleveringen van Countdown hebben en dan vooral uit de beginperiode met de live-specials van bekende groepen of artiesten.

Geplaatst
1 uur geleden zei Bosmeester:

Ik hoop dat er ook mensen zijn die reguliere afleveringen van Countdown hebben en dan vooral uit de beginperiode met de live-specials van bekende groepen of artiesten.

Check het nieuwe topic wat ik zojuist ben gestart.

Gearchiveerd

Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.