Geplaatst 25 januari 20178 jr. Voor mij als oud-Hilversummer een historisch gebouw en ik heb er nog gewerkt. Helaas wordt het gesloopt, dat is te volgen hier:
Geplaatst 25 januari 20178 jr. Heb ik ooit nog eens een rondleiding gehad ergens begin jaren 70 (via/met de Amstelveense Muziekschool) In Nederland zijn ze niet zo happig op het bewaren van historische gebouwen als dit. 25 januari 20178 jr. bewerkt door Omnivoor Om het maar met jouw woorden te zeggen, Juul: WEG ERMEE!
Geplaatst 25 januari 20178 jr. Gelukkig is het oude (maar nog steeds moderne) AVRO-gebouw aan de 's-Gravelandseweg een rijksmonument. Prachtig vind ik dat.
Geplaatst 25 januari 20178 jr. 8 uur geleden zei Juul: Voor mij als oud-Hilversummer een historisch gebouw en ik heb er nog gewerkt. Helaas wordt het gesloopt, dat is te volgen hier: Zonde inderdaad, ik heb er ook nog gewerkt voor Krachtvoer, en eerder heel even Echo. Krachtvoer met Marc Stakenburg kwam als Hilv 3 progr niet uit Muziekpaviljoen op Omroepkwartier, thans mediapark, maar uit de eigen studio. Prachtig gebouw met gebrandschilderde ramen, sfeervol. Zonde dus dat het gesloopt wordt.
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.