Geplaatst 13 april 20178 jr. 10 uur geleden zei Theo Jansen: Oi oi oi, De toestemming lijkt er nu te zijn en nu zijn de bewuste uurtjes niet te vinden of helemaal niet aanwezig bij B&G... Alles wat er gevonden is blijken we al te hebben. Er wordt nog gezocht maar ik begin nu echt te vrezen... Slordig hoor van B&G. Zou echt jammer zijn...
Geplaatst 21 april 20178 jr. Dag Theo, B&G bevestigt het ontbreken van de resterende uren ?? En is Guido Gouweloos nog steeds zo stil ? Groeten, Frederic
Geplaatst 21 april 20178 jr. Auteur 12 uur geleden zei Fretor: Dag Theo, B&G bevestigt het ontbreken van de resterende uren ?? En is Guido Gouweloos nog steeds zo stil ? Groeten, Frederic Guido laat NIETS meer van zich horen....grrrr Van B&G kreeg ik vandaag het bericht dat inmiddels 2 van de 11 door ons gezochte uren gevonden zijn... De zoektocht gaat verder. Alle lof voor Jolanda van B&G die zich bewonderenswaardig voor ons inspant. Was anders 0,0 geworden ben ik bang. Dus hopen op de resterende 9 uurtjes Kost wat tijd maar als het het gewenste resultaat oplevert hebben we het er voor over toch
Geplaatst 23 april 20178 jr. Op 21-4-2017 om 22:24 zei Theo Jansen: Van B&G kreeg ik vandaag het bericht dat inmiddels 2 van de 11 door ons gezochte uren gevonden zijn... De zoektocht gaat verder. Alle lof voor Jolanda van B&G die zich bewonderenswaardig voor ons inspant. Ze moet wel een groot liefhebber van de Top 2000 zijn....
Geplaatst 1 mei 20178 jr. Auteur Ja, de eerste 2 ontbrekende uurtjes zijn nu binnen bij mij !! pfffff Blij mee! 29 en 30 dec 23-24 uur Nu alleen nog 9 uur van 31 dec. Ik zal de uurtjes delen zodra alles compleet is. Mocht dat onverhoopt niet lukken dan deel ik deze 2 uurtjes sowieso. Heb dus even geduld... (tenzij je niet kunt wachten, stuur me dan even een berichtje).
Geplaatst 12 mei 20178 jr. Auteur Beste medeverzamelaars, Jullie geduld wordt beloond! EINDELIJK het is zover. ALLE uurtjes zijn gevonden door Beeld en Geluid. GROTE dank aan Jolanda van Zuijlen die zich daar op een bewonderenswaardige manier voor heeft ingespannen. Inmiddels heb ik ze op mijn HD staan. Maar er is nog 1 laatste probleem. De snelheid klopt niet. 1 uur duurt 67 minuten zeg maar. Inmiddels is Sierk (It Feintsje) aan het kijken of hij een geschikt programmaatje kan vinden om dit te fixen. Wellicht heeft 1 van jullie een kant en klare oplossing daarvoor? Zodra het is gefixt komen de uurtjes naar jullie toe. Groeten Theo
Geplaatst 12 mei 20178 jr. 4 minuten geleden zei Theo Jansen: Zodra het is gefixt komen de uurtjes naar jullie toe. Als je de uurtjes met problemen naar mij stuurt krijg je ze op snelheid terug.
Geplaatst 13 mei 20178 jr. Het is dan eindelijk toch gelukt. Met dank aan de onverzettelijke Theo, Jolanda van Zuijlen, de mensen van B&G, en Vincent voor het bewerken! Hier de ontbrekende uren: https://itfeintsje.stackstorage.com/s/8gCLQ1HUOuHjpEu 13 mei 20178 jr. bewerkt door It Feintsje
Geplaatst 13 mei 20178 jr. Auteur Wat snel gefixt door Vincent. Petje af hoor !! Ja een historisch moment is hier. Na een zoektocht van bijna een half jaar. Toch wordt geduld en doorzettingsvermogen beloond. En nogmaals: zonder Jolanda was dit absoluut niet gelukt. Hulde aan Beeld en Geluid en dat mag ook wel eens gezegd worden.
Geplaatst 13 mei 20178 jr. Nu gaan we weer verder kijken. Na 2001 komt 2002..... Zeg Jolanda, zou jij..... Ach laat ook maar. 13 mei 20178 jr. bewerkt door It Feintsje
Geplaatst 13 mei 20178 jr. Auteur 9 minuten geleden zei It Feintsje: Nu gaan we weer verder kijken. Na 2001 komt 2002..... Zeg Jolanda, zou jij..... Ach laat ook maar. Laten we daar maar even mee wachten. Eind van het jaar is het weer top2000 tijd dan pakken we gewoon weer een jaar aan en bijten ons daar in vast.
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.