Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Losvast met Jan Rietman

Featured Replies

Geplaatst

Steevast iedere zaterdag in de jaren 80 was er altijd het programma "Los vast" op de radio. Altijd een vrolijke bende met live artiesten en natuurlijke de markante persoonlijkheid van Jan Rietman. In het laatste halfuurtje de Dik Voormekaar show. De Dik Voormekaar shows heb ik allemaal wel teruggevonden, maar zijn er ook opnames bewaard gebleven van Los vast? Ik zou er graag nog eens wat van willen terugluisteren.

bewerkt door Corgi

• 2 years later...
Geplaatst

Net als Corgi, was ik een vast luisteraar van het jaren 80 programma Los Vast.

Ook ik zou graag weer eens wat terug willen luisteren van deze uitzendingen op de zaterdagmiddag bij de NCRV.

Op YouTube is wel het een en ander terug te vinden van Los Vast TV, maar geen radio uitzendingen.

Wie heeft er toevallig digitale opnamen van deze uitzendingen liggen, of wie weet waar ik het eventueel kan terugvinden?

De Dik Voormekaar Shows heb ik bijna allemaal, maar het gaat mij voornamelijk om de live-uitzendingen en eventuele specials.

bewerkt door Robert1967

Geplaatst

Goedemiddag Maarten.

Hartelijk dank voor deze aflevering van Los Vast. Daar maak je mij erg blij mee.

Heerlijke nostalgie. 

Super, super bedankt!!! 😊

Groeten,

Robert. 

• 3 weeks later...

Gearchiveerd

Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.