Geplaatst 31 maart 20178 jr. Ik luister erg graag naar Rob Stenders, Leo van der Goot en Alfred Lagarde †, vooral vanwege de grote liefde voor muziek die "eruit spat". Bart van Leeuwen en Peter van Dam zijn ook favorieten van me omdat ze een goede sfeer kunnen neerzetten zonder gebruik te maken van allerlei items, "leuke" krantenberichtjes, flitsende jingles en sidekicks. Wat zijn jullie favorieten en vooral: waarom?
Geplaatst 1 april 20178 jr. Stenders vanaf moment dat hij op Radio 3 samen met Van Inkel op de vrijdagavond begon. Ekdom sinds hij op NPO Radio 2 zit. Voor beide geldt: vanaf het moment dat ik ging luisteren naar hun programma. De beste is Leo van der Goot.
Geplaatst 1 april 20178 jr. Marc Jacobs en Frank van der Mast, live op Radio Mi Amigo. Een dierbare herinnering aan m'n kinderjaren. In Zeeuws Vlaanderen was de ontvangst altijd perfect.
Geplaatst 1 april 20178 jr. Oh, mag het verleden er ook bij ? "willekeurige" volgorde Paul Kaye Peter Brady Tony Windsor Tony Blackburn Lex Harding Tom Mulder Tony Blackburn Dave Cash Simon Dee Pete Drummond Tommy Vance Joost de Draaijer Roger Scott - CFOX Ralph Lockwood - CFOX Harry Harrison - WABC Leo van der Goot en zo kan ik wel effe doorgaan vrienden. Weinig Nederlands maar zo gaat dat hé?
Geplaatst 1 april 20178 jr. 1. Felix Meurders (smaak, timing, alertheid) 2. Leo van der Goot (timing, absurditeit, passie) 3. Frits Spits (sympathieke onderwijzer, aandacht voor teksten) 4. Simon Barratt (Wally on the Wireless, mooie stem, aangename babbelaar) 5. Joost den Draaijer (woordkunstenaar) 6. Peter Holland (muziekkeuze en humor in 'Hollands handwerk' begin jaren '80) 7. Lex Harding (vakmanschap, dankzij hem jaren na dato New York Rock'n Roll Ensemble ontdekt) 8. Bart van Leeuwen (ongedwongen sfeervol) 9. Edvard Niessing (idem) 10. Ferry Maat (enthousiaste presentatie Europarade)
Geplaatst 1 april 20178 jr. Auteur Leuke reacties! Over Leo zijn we het dus allemaal eens. Nog steeds heel fijn op KX.
Geplaatst 3 april 20178 jr. Bart van Leeuwen, Rob Out, Lex Harding, Tom Collins, Klaas Vaak, Marc Jacobs, Ferry Eden en Vincent de Leijser. Gr.thijs
Geplaatst 3 april 20178 jr. Tom Collins, Klaas Vaak, Lex Harding, Frans vd Beek, Bart Van Leeuwen, Erik De Zwart ,Jan De Hoop Gr Jaap
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.