Geplaatst 25 april 20178 jr. H3-19710402-OverHitparades Ik vind het interessant. Heeft iemand meer informatie? Opname uit het archief van Douwe Dijkstra
Geplaatst 26 april 20178 jr. Als dit inderdaad op 4 april 1971 is uitgezonden, dan zal het niet op Hilversum III zijn geweest, denk ik, maar in 'VPRO Vrijdag' op Hilversum II. Is de presentator niet Wim Noordhoek? 26 april 20178 jr. bewerkt door Sylvester
Geplaatst 26 april 20178 jr. Ik gok ook op de VPRO-vrijdag op Hilv 2. De presentator is overigens niet Wim Noordhoek. Wie wel, weet ik niet. Edwin
Geplaatst 27 april 20178 jr. In de eerste plaats, de snelheid is niet OK. Loopt te langzaam. (kan ik horen aan de stem van Henk van Dorp.) Straks ga ik eens goed in m'n geheugen "graven" inzake de presentator. Maar het zou zo maar eens Ad 's-Gravesande kunnen zijn. Maar echt zeker ben ik er niet van.
Geplaatst 27 april 20178 jr. Ik heb de snelheid even aangepast. H3-19710402-OverHitparades.mp3 Weet niet wie de presentator is.
Geplaatst 27 april 20178 jr. Dank allen. Ik herken er in elk geval niet de stem van 's-Gravesande in, die in die periode trouwens voor de vpro-tv werkte, volgens zijn biografie op Beeld en Geluid. De man die Joost interviewt, dat zou Peter Flik kunnen zijn, het brein achter vpro vrijdag.
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.