Spring naar bijdragen

Radio Caroline: June 1984


Vincent

Aanbevolen berichten

18 uur geleden zei Albatrosstudio:

Heb daar nog de hele middag op Mark Dezanni zitten wachten die ik van Nova kende maar die kwam uiteindelijk niet opdagen. 

 

Douwe,

 

Bedankt voor al je foto's. Het is ongelooflijk wat er allemaal in de Barneveldse schatkamer ligt opgeslagen.

 

Je bent niet de enige geweest die op Mark heeft moeten wachten, en nog eens wachten. Mark heeft nooit uitgeblonken in het stipt nakomen van afspraken. In zijn creatieve en daardoor warrige hoofd vindt wel eens kortsluiting plaats. Het is een luxe dat er tegenwoordig een mobile telefoon bestaat.

 

Trouwens, Dave Windsor heeft het ook nog op de Ross  Revenge geprobeerd, maar had enorme last van zeeziekte en hield het na vijf dagen voor gezien. Jammer, want hij had talent. Dave had( dacht ik) een Nederlandse moeder en luisterde vroeger naar Veronica. Hij sprak daardoor ook een beetje Nederlands. Ik ben één van de weinigen die een foto van hem heeft kunnen maken tijdens zijn korte periode op het schip.

 

 

Salut

Leendert

 

Dave Windsor, Caroline 1984.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Inderdaad Leendert, hij baalde er enorm van dat hij zo zeeziek was. Ik heb nog een opname van hem:

2375. Caroline 319 Third Dave Windsor show 13‑10‑84 21‑24h 16' 

Hij solliciteerde ook bij Radio 10, waar wel de zoon van Robbie Dale toen een weekend programma had. Ik heb hem later een aantal keren opgezocht bij BFBS in London als ik daar voor mijn werk was. Aardige vent.

                         

bewerkt door Albatrosstudio
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.