Spring naar bijdragen

Radio Caroline: June 1984


Vincent

Aanbevolen berichten

3 uur geleden zei Leendert Vingerling:

Hij kent nog altijd mijn oude telefoonnummer uit Naaldwijk uit zijn hoofd. Als enige. Dat nummer draaide hij soms zes keer per dag gedurende enkele jaren

 

Was dat de periode (1985/1987) dat hij (mede) het Caroline kantoor in Londen runde?

 

3 uur geleden zei Leendert Vingerling:

Zo vertelde hij verder ook nog dat als hij de programma's van toen terug hoort, hij zijn muziekkeuze niet meer kan begrijpen.

Vind hem na Tony Allan, nog steeds de beste dj, qua muziekkeuze op Radio Caroline.

 

3 uur geleden zei Leendert Vingerling:

Sommige muziek die hij toen 'geweldig 'vond,  vindt hij nu helemaal 'niks' meer.

 

Van de reguliere programma's vanaf de MI Amigo jaren 70,  of vanaf de Ross Revenge (1983/1984) of de Overdrive (1986) periode?

 

Wat echt niks was (qua muziek), als hij wel eens programma's deed via 576/558 en het Peter Philips format moest volgen.

bewerkt door Robin Westhof
Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 minuten geleden zei Leendert Vingerling:

Robin,

 

Tom/Tim zat in 1983/1984 veel aan boord van de Ross Revenge en runde daarna mede het kantoor vanuit London. Ik vond hem één van de meest constructieve personen. Geen dromer, maar een realist en aangezien ik op dezelfde golflengte zat hadden we direct een goede 'click'.

 

Hij belde geregeld  om uit leggen wat er nodig was aan boord. Hij belde ofwel thuis, ofwel in de boekwinkel van mijn vader in Naaldwijk. Dat was soms een onprettige gelegenheid. In die dagen waren er niet zo veel telefoons in het pand, en  de klant of het personeel  kon meeluisteren. Heb ze allemaal aan de lijn gehad: Ronan, John Kenning, Paul Rusling, Mike Plumbley, Tom Anderson, Kate  Webb, Andy Johson, etc.

 

Vorige week had hij het in het algemeen over de muziek die hij  toen draaide. Dus op de Mi Amigo en de  Ross Revenge.

 

Tom was er stellig van overtuigd dat Caroline vanaf de Ross Revenge 'album' muziek moest draaien. Station manager Annie Challis  die was aangesteld door Ronan vond van niet, maar verloor het van Tom  Anderson. Ronan vond Tom een icoon en vertrouwde hem de opening toe. Het werd commercieel  een flop.

 

Dat is voor Tom een soort trauma geworden. Hij ziet na al die jaren wel in dat het  toen niet de juiste beslissing was geweest, maar zijn principes golden zwaarder dan de centjes.

 

Als Caroline toen het 'Laser' format zou hebben gehanteerd (Annie Challis zat in die richting), dan zou een Nederlandstalige service nooit nodig zijn geweest en had het station een kaskraker geworden.

 

Het is dapper dat mensen muzikale principes hebben, maar hoe ver wil je gaan?

 

Tot op de dag van vandaag zijn Tom Anderson aan de éne kant, en Kevin Turner, Peter Philips en Johnny Lewis aan de andere kant nooit echte vrienden geworden door verschil van opvatting over het te gebuiken format voor Caroline.

 

Bijgevoegd een tweetal foto's met Tom Anderson

 

Eén uit 1983, en  één 2003 op het strand van Seborga in Italië met o.a. David Finn, de leverancier van de zenderonderdelen voor de Mi Amigo en de Ross Revenge.

 

 

 

Salut

Leendert

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Blake Williams, Marjo Marcus,Tom Anderson, Caroline 1983.jpg

Leendert ,Tim, David 2003.jpeg

Wat moet ik me bij "het strand van Seborga voorstellen Leendert. Is toch een berg dorpje....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Leendert Vingerling:

Als Caroline toen het 'Laser' format zou hebben gehanteerd (Annie Challis zat in die richting), dan zou een Nederlandstalige service nooit nodig zijn geweest en had het station een kaskraker geworden.

 

Met Engelse dj's?

Maar Laser 558 werd toch ook geen commercieel succes?

 

1 uur geleden zei Albatrosstudio:

Het is dapper dat mensen muzikale principes hebben, maar hoe ver wil je gaan?

 

Ver blijkbaar en er was altijd gedoe over formats bij Caroline.

 

1 uur geleden zei Albatrosstudio:

Tot op de dag van vandaag zijn Tom Anderson aan de éne kant, en Kevin Turner, Peter Philips en Johnny Lewis aan de andere kant nooit echte vrienden geworden door verschil van opvatting over het te gebuiken format voor Caroline.

 

Misschien hadden ze (voor commercieel succes ) gelijk in Augustus 1983, het format van de vrije radio zender Sovereign uit Londen moeten overnemen, dat radiostation was aardig succesvol met het format oldies ***.

 

Ook de 10 Kilowatt zender had gelijk ingezet moeten worden voor b.v. religieuze programma's, dan waren er in ieder geval (wat) inkomsten.

 

*** " Radio Sovereign was the UK’s first ‘Golden Oldies’ station and was founded by businessman John Kenning and ex-offshore DJ Crispian St. John. They commenced broadcasts on 10th May 1983 from their studios in Sherland Road, Twickenham on 1503 kHz. This was later replaced by the better-received 1494 kHz, but still announced 200 metres."

 

 Please login or register to see this link.

 

 

bewerkt door Robin Westhof
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Laser was een Top 40 station, Caroline zou in 83 een oldiesstation worden, maar werd terug een albumstation. Alles evolueert. Toen Caroline begon, was men al blij dat er een radiostation was met muziek van 's morgens tot 's avonds. In de jaren 70 kwam Caroline met lp muziek omdat er ondertussen al andere top 40 stations waren in Engeland.

gelijk welk station dat u wil opstarten kan ondertussen zeer verscheidend zijn. Oldies: muziek uit de jaren 50? 60? 70? en de vraag blijft dan wat doe je na 5 jaar, na 10 jaar? terug verjongen? Een jonger publiek opzoeken of op hetzelfde publiek richten? Bij Caroline verandert het format heel regelmatig, uiteindelijk werk je met mensen die elk hun eigen interesses hebben. Bij Caroline nu hoor je bv veel muziek uit de jaren 70 passeren die je toen nooit zou horen want singel top 40 kwam toen niet aan bod, tenzij in 72-73 waar het format ook continu veranderde. Toen Laser558 verdween, sprongen ze wel onmiddellijk in het gat. Maar of er effectief geld zou binnengekomen zijn met spots blijft een grote vraag. Zelfs voor een sticker kon je in GB veroordeeld worden. In B zijn er ook minder bekende adverteerders (omdat ze maar heel kort geadverteerd hebben) op Caroline veroordeeld en dat bleef 30 jaar lang op hun strafblad staan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei Albatrosstudio:

Wat moet ik me bij "het strand van Seborga voorstellen Leendert. Is toch een berg dorpje....

Zeer oplettend Douwe, goed opgemerkt.   Ik heb me vergist in de naam. Ik bedoelde Bordighera. De kustplaats naast Ventimiglia.

 

Daar achter ligt Camporosso, waar de uitzendingen van radio Nova en later Radio Sovereign(1984) vandaan kwamen.

 

Salut

Leendert

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei Robin Westhof:

 

Met Engelse dj's?

Maar Laser 558 werd toch ook geen commercieel succes?

 

 

Ver blijkbaar en er was altijd gedoe over formats bij Caroline.

 

 

Misschien hadden ze (voor commercieel succes ) gelijk in Augustus 1983, het format van de vrije radio zender Sovereign uit Londen moeten overnemen, dat radiostation was aardig succesvol met het format oldies ***.

 

Ook de 10 Kilowatt zender had gelijk ingezet moeten worden voor b.v. religieuze programma's, dan waren er in ieder geval (wat) inkomsten.

 

*** " Radio Sovereign was the UK’s first ‘Golden Oldies’ station and was founded by businessman John Kenning and ex-offshore DJ Crispian St. John. They commenced broadcasts on 10th May 1983 from their studios in Sherland Road, Twickenham on 1503 kHz. This was later replaced by the better-received 1494 kHz, but still announced 200 metres."

 

 Please login or register to see this link.

 

 

 

Laat ik het anders formuleren, wat betreft de format keuze. Als Caroline bij de start had gegaan voor het format van Gouwe ouwe en Top 40 van Annie Challis, dan had het station in één keer miljoenen luisteraars te pakken gehad. De financiële ontwikkelingen zouden wel eens positiever  hebben kunnen uitpakken, dan binnen drie maanden al geen geld voor dieselolie meer te hebben.

 

Het probleem van Caroline was Ronan zelf. Een' dromer' eerste klas, die zich omringde met nog meer jaknikkende dromers. Met de hippiegedachte uit de zeventiger jaren kon geen brood worden verdiend. De tijden waren veranderd, maar nog niet in de gedachtenwereld van Ronan.

 

Toch blijkt later dat Ronan na de komst van Laser van gedachten is veranderd. Kevin Turner zat een keer in de auto bij Ronan en die wilde het liefste het format van Peter Philips doorvoeren, maar Ronan had geen grip op de oude garde. Dat krijg je als je mensen niet betaald. Die gaan dan hun eigen weg. Uiteindelijk is 'Overdrive' er van gekomen.' Broodloze' muziek gepresenteerd door Tom Anderson en Fergie Mc Neal.

 

Ook hier weer de vraag: Hoe ver wil je doorgaan met het nastreven van idealen?

 

Salut

Leendert

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Leendert Vingerling:

Zeer oplettend Douwe, goed opgemerkt.   Ik heb me vergist in de naam. Ik bedoelde Bordighera. De kustplaats naast Ventimiglia.

 

Daar achter ligt Camporosso, waar de uitzendingen van radio Nova en later Radio Sovereign(1984) vandaan kwamen.

 

Salut

Leendert

 

 

 

Ik ken de buurt Leendert. Ben bij zowel Nova in Camporosso (Via Fontane) geweest in 1980 als bij Riviera Radio, de opvolger van Radio Sovereign in Camporosso Mare (tussen Ventimiglia en Bordighera) tweede helft jaren 80.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Leendert Vingerling:

Als Caroline bij de start had gegaan voor het format van Gouwe ouwe en Top 40 van Annie Challis, dan had het station in één keer miljoenen luisteraars te pakken gehad. De financiële ontwikkelingen zouden wel eens positiever  hebben kunnen uitpakken

 

Nu had Caroline na korte tijd meer dan 3 miljoen luisteraars, dan misschien 6 miljoen luisteraars, met alleen oldies?

Geen Top 40, want daar waren al genoeg andere radiostations voor.

Maar de vraag blijft, of het dan wel commercieel een succes had kunnen worden, i.v.m. de wetgeving. 

 

4 uur geleden zei Leendert Vingerling:

Uiteindelijk is 'Overdrive' er van gekomen.' Broodloze' muziek gepresenteerd door Tom Anderson en Fergie Mc Neal.

 

Als ik nog eens een oude opname van Overdrive afluister, vind ik die 'broodloze' muziek nog steeds zeer hip klinken Leendert. :-)

 

Ook een keer met Peter Philips, was gelijk zijn beste show qua muziekkeuze. ;-)

 

Nigel Roberts was daar ook zeker op zijn plaats, een aparte persoonlijkheid ;-) maar wel een dj met een muziekkeuze,

die zeer geschikt was voor Caroline Overdrive.

 

De 558 dj's David Andrews, Mark Mathews, Tony Peters, Andy Johnson en John Tyler deden er regelmatig leuke programma's.

 

Herinner mij ineens ook nog de vrouwelijke dj Stevi Lane, deed er ook nog een tijdje programma's

 

 

 

4 uur geleden zei Leendert Vingerling:

 

Ook hier weer de vraag: Hoe ver wil je doorgaan met het nastreven van idealen?

 

 

Er had een soort van compromis moeten komen.

Van 6.00-21.00 Oldies format.

Na 21.00 Album format.

bewerkt door Robin Westhof
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Robin Westhof:

Maar de vraag blijft, of het dan wel commercieel een succes had kunnen worden, i.v.m. de wetgeving. 

 

Caroline had volgens mij wel een redelijk commercieel succes kunnen worden. Ze kon tot 1988 nog profiteren van de 'needle-time' restricties die golden voor de Engelse radiostations.  Caroline kon 24 per dag doen en laten wat ze wilde, terwijl de BBC en de commerciële stations aan de leiband lagen wat betreft het aantal uren dat er grammofoonplaten muziek mocht worden uitgezonden.

 

Laser 558 was gewoon een Top 40 station en had bijna 10 miljoen luisteraars. Caroline beschikte over een veel sterkere zender en had met een aansprekend format misschien daar wel over heen kunnen gaan.

 

Met slimme juridische constructies zou de wetgeving omzeilt kunnen worden en het station wel degelijk geld maken. Denk ook aan de airplay voor platen waar platenmaatschappijen graag voor wilden betalen.

 

Bij Delmare werd er al 1000 gulden voor een een plugplaat betaald en bij Monique  was dat soms 3000 gulden. Dan kan het ineens hard gaan. Destijds adverteerden grote bedrijven op Monique via de zogeheten muziekcassette service. 

 

Dus Caroline had met enige inventiviteit ook wat kunnen verdienen. Maar met een dromer aan de top,kun je nog geen deuk in een pakje boter slaan.

 

3 uur geleden zei Robin Westhof:

Als ik nog eens een oude opname van Overdrive afluister, vind ik die 'broodloze' muziek nog steeds zeer hip klinken Leendert. :-)

 

Het is een kwestie van smaak. Overdrive was geen mainstream en trok te weinig luisteraars om er van te kunnen leven. Vandaar mijn term 'broodloze' muziek. De muziek hoeft op zich niet 'slecht' te zijn, maar de doelgroep was te beperkt. Ook overdag. Wie wilde er in fabrieken en op kantoor naar 'takken 'muziek luisteren?

 

3 uur geleden zei Robin Westhof:

Herinner mij ineens ook nog de vrouwelijke dj Stevi Lane, deed er ook nog een tijdje programma's

 

Stevie Lane, was de vriendin van Tom Anderson. Echte naam Kate Webb.(zie foto) Toen Tom naar het kantoor aan land ging om de zaak beter te organiseren, nam zij zijn programma over. Hele aardige en zachte vrouw. Zij was degene die ik moest ophalen op Schiphol vlak voor de start van radio Monique. Ze had een smoesje. Ze zou geld komen brengen voor de tender, maar in de tas zat Nederlands geld, dat Fred Bolland een paar weken eerder al had betaald.

 

Salut

Leendert

Tom Anderson, Kate Webb,Paul Mc Kenna , Stuart Vint 1984.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Leendert Vingerling:

Caroline beschikte over een veel sterkere zender en had met een aansprekend format misschien daar wel over heen kunnen gaan.

 

Maar Laser 558 had wel de betere frequentie in 1984 en Caroline kon in 1983 niet met groot vermogen op een lage frequentie uitzenden.

 

1 uur geleden zei Leendert Vingerling:

Met slimme juridische constructies zou de wetgeving omzeilt kunnen worden en het station wel degelijk geld maken. Denk ook aan de airplay voor platen waar platenmaatschappijen graag voor wilden betalen.

 

Daar had je eigenlijk een slim mannetje als Chris Carey voor nodig, die zoiets al in 1974 van plan was, maar dan wel zonder Ronan.

1 uur geleden zei Leendert Vingerling:

Overdrive was geen mainstream en trok te weinig luisteraars om er van te kunnen leven.

 

Weet ik en het was ook een service om bepaalde dj's en luisteraars (in 1986) tevreden te houden.

 

Net zoals een paar jaar later (1989) toen Peter Moore meer invloed kreeg en Caroline 558 eigenlijk meer een radiostation was geworden voor de kiddies, werd er onder invloed van Peter, ook weer een alternatieve service gebracht via de 819, met o.a Rob Harrison en Andy Bradgate en bleven de hippies enigszins tevreden.

 

1 uur geleden zei Leendert Vingerling:

Hele aardige en zachte vrouw.

 

Zo kwam Stevie Lane ook over op mij tijdens haar uitzendingen.

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je ziet het goed Robin, maar met' hippies' kun je geen geld verdienen. Die kosten alleen maar geld. Ze hebben een hele aparte , soms vreemde, kijk op de maatschappij. 

 

'Hippie' Tom Anderson was in dat opzicht wel een bijzonder geval. Aan de ene kant was hij erg praktisch ingesteld en kon goed organiseren. Dat verwacht je niet van wereldvreemde types. Bovendien was hij goud eerlijk en kwam al zijn afspraken na. Aan de andere kant was hij rebels. Zijn vader was dominee en die wilde dat Tom zich aanpaste aan de 'mores' van het gezin. Dat wilde Tom niet. Als reactie heeft hij zelf tatoeages gezet. Heeft er nu spijt van en er enkele weg laten halen, maar hij heeft het geld niet om alles te laten laseren.

 

Zijn voorkeur voor andere muziek, komt ook voort uit het afzetten tegen wat de maatschappij van je verlangt. Toch is dat niet de allesbepalende factor. Hij vindt alternatieve muziek echt fijn. Het probleem is, zoals al eerder aangegeven, dat je daar niet echt geld mee kan verdienen.

 

Malcolm Smith, Peter Moore dus, is ook zo'n overjarige hippie. Aardige jongen, maar op radiogebied te idealistisch. Op zich bewonderenswaardig, maar  rekeningen moeten nu eenmaal betaald worden. En dat kan niet door tegen de hypotheekbank  te zeggen:' Loving awareness is free'. 

 

Rob Harrison zie ik geregeld, woont op 5 km van me. Ook een'  soort van hippie', maar wel met een vorm van realisme. Werkt in Monaco voor Riviera Radio. Als je langer dan 10 jaar in Monaco hebt gewerkt, krijg je al een pensioen  voor het leven. Je hoeft dus geen 40 werkzame jaren te voltooien. Rob vindt  Riviera niets en leeft zich dus  uit bij Caroline. Heb zaterdag geluisterd, maar  ik werd na een uur 'kierewiet' van zijn muziekkeuze. Zal beslist niet de enige zijn geweest.

 

conclusie: Wil je geld verdienen EN hippies aan je binden, dan kan dat alleen maar door 's avonds de speciale programma's uit te zenden. Dat gebeurde uiteindelijk  ook bij Caroline, maar veel te laat. Ze hadden de slag om de luistercijfers en dus reclame inkomsten al verloren aan Laser.

 

Bijgaand nog een foto van de formatvergadering aan boord van de Ross begin augustus, nog voordat het station uitzond. De discussies tussen Tom en Annie Challis waren toen al hevig.

 

Salut

Leendert

 

 

 

 

 

Tom Anderson, Annie Challis, Robin Ross, Dixie Peach, Tony Gareth 1983.jpg

Annie Challis,Tom Anderson, Robin Ross, Dixie Peach 1983.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei Leendert Vingerling:

Hij vindt alternatieve muziek echt fijn

 

Ik ook. :-)

 

10 minuten geleden zei Leendert Vingerling:

Malcolm Smith, Peter Moore dus, is ook zo'n overjarige hippie. Aardige jongen, maar op radiogebied te idealistisch. Op zich bewonderenswaardig, maar  rekeningen moeten nu eenmaal betaald worden. En dat kan niet door tegen de hypotheekbank  te zeggen:' Loving awareness is free'. 

 

Wel een hele prestatie dat Caroline ( en ook de Ross Revenge) mede door hem er nog steeds is (zijn).

 

Hij is nu druk bezig, om met behulp van zijn team, Caroline weer een plaatsje op de middengolf te geven.

 

15 minuten geleden zei Leendert Vingerling:

Rob vindt  Riviera niets en leeft zich dus  uit bij Caroline.

 

Net zoiets als op Caroline 558 de (saaie) playlist volgen en op Caroline 819 je uitleven en lekker je favoriete muziek draaien.

 

19 minuten geleden zei Leendert Vingerling:

conclusie: Wil je geld verdienen EN hippies aan je binden, dan kan dat alleen maar door 's avonds de speciale programma's uit te zenden. Dat gebeurde uiteindelijk  ook bij Caroline, maar veel te laat. Ze hadden de slag om de luistercijfers en dus reclame inkomsten al verloren aan Laser.

 

En ze moesten (overdag) ook verder zonder de sterke 50 Kilowatt zender.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei Albatrosstudio:

Ik ken de buurt Leendert. Ben bij zowel Nova in Camporosso (Via Fontane) geweest in 1980 als bij Riviera Radio, de opvolger van Radio Sovereign in Camporosso Mare (tussen Ventimiglia en Bordighera) tweede helft jaren 80.

 

Heb je daar nog foto's van? Overal ter wereld, waar een gebouw iets met de zeezenders te maken heeft gehad, heb je inmiddels bezocht. Dankzij het internet zijn we daarvan met foto's getuige geweest, maar ik kan me van Italië niets herinneren. Defect toestel of centjes op?

 

 

Salut

Leendert

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 uur geleden zei Leendert Vingerling:

 

Heb je daar nog foto's van? Overal ter wereld, waar een gebouw iets met de zeezenders te maken heeft gehad, heb je inmiddels bezocht. Dankzij het internet zijn we daarvan met foto's getuige geweest, maar ik kan me van Italië niets herinneren. Defect toestel of centjes op?

 

 

Salut

Leendert

Alles keurig vastgelegd. Hier alvast wat Nova eerste locatie aan de Via Fontana in Camporosso met Ruud Kegel, Niels van Schijndel en ex Voice of Peace dj Fred Winston op 25-08-1980.

N 00441.jpg

N 00444.jpg

N 00447.jpg

N 00448.jpg

N 00451.jpg

bewerkt door Albatrosstudio
Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 minuten geleden zei Albatrosstudio:

Alles keurig vastgelegd. Hier alvast wat Nova eerste locatie aan de Via Fontana in Camporosso met Danny Kegel, Niels van Schijndel en ex Voice of Peace dj Fred Winston op 25-08-1980.

N 00441.jpg

 

 

Het is niet Danny Kegel, maar Ruud Kegel.

 

Grt,

 

Peter

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 uur geleden zei Leendert Vingerling:

 

Heb je daar nog foto's van? Overal ter wereld, waar een gebouw iets met de zeezenders te maken heeft gehad, heb je inmiddels bezocht. Dankzij het internet zijn we daarvan met foto's getuige geweest, maar ik kan me van Italië niets herinneren. Defect toestel of centjes op?

 

 

Salut

Leendert

Hier de Nova locatie op 26-5-1983 in Seborga. Toen was mijn fotorolletje verpest door de ontwikkelaar. We zien Doug Wood en Geoff Fitch, beiden ex VoP en Steve Jenkinson

RN 00079.jpg

RN 00082.jpg

RN 00083.jpg

RN 00085.jpg

RN 00087.jpg

15 uur geleden zei Leendert Vingerling:

 

Heb je daar nog foto's van? Overal ter wereld, waar een gebouw iets met de zeezenders te maken heeft gehad, heb je inmiddels bezocht. Dankzij het internet zijn we daarvan met foto's getuige geweest, maar ik kan me van Italië niets herinneren. Defect toestel of centjes op?

 

 

Salut

Leendert

Hier het Nova huis in 1987, men was toen al vertrokken naar Ventimiglia en non-stop easy listening muziek aan het uitzenden. Inmiddels zond Riviera Radio - als opvolger van Sovereign - uit in Camporosso Mare, daarvan de andere foto's. 18/20-06-1987

NV 00109.jpg

RI 00110.jpg

RI 00118.jpg

RI 00119.jpg

RI 00122.jpg

16 uur geleden zei Leendert Vingerling:

 

Heb je daar nog foto's van? Overal ter wereld, waar een gebouw iets met de zeezenders te maken heeft gehad, heb je inmiddels bezocht. Dankzij het internet zijn we daarvan met foto's getuige geweest, maar ik kan me van Italië niets herinneren. Defect toestel of centjes op?

 

 

Salut

Leendert

Hier Sunshine Radio in Antibes, France op 8-10-1987. Uit mijn hoofd Susan Charles, ex-Caroline?

SU 00131.jpg

SU 00132.jpg

SU 00133.jpg

SU 00134.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 uur geleden zei Leendert Vingerling:

 

Heb je daar nog foto's van? Overal ter wereld, waar een gebouw iets met de zeezenders te maken heeft gehad, heb je inmiddels bezocht. Dankzij het internet zijn we daarvan met foto's getuige geweest, maar ik kan me van Italië niets herinneren. Defect toestel of centjes op?

 

 

Salut

Leendert

Tot slot nog wat Riviera 104 in Camporosso Mare op 1-7-1988. Mijn goede vriend Dave Windsor was inmiddels verdwenen.

RI 00140.jpg

RI 00144.jpg

RI 00147.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.