Geplaatst 6 juni 20178 jr. Anneke Grönloh beëindigt zangcarrière na bijna zestig jaar Brandend zand was één van m'n eerste singles. Anneka was getrouwd met oud Veronica dj Wim-Jaap van der Laan †. We hebben haar een aantal keren gesproken voor Poster (Geschiedenis van de Nederlandse Popmuziek). http://www.nu.nl/muziek/4746822/anneke-gronloh-beeindigt-zangcarriere-bijna-zestig-jaar.html Het was wel een "bazige mevrouw". Maar ja, ze was natuurlijk in het begin van haar loopbaan bij de neus genomen door de platenmij. (Slechte contracten enzo)
Geplaatst 6 juni 20178 jr. 3 uur geleden zei Juul: Anneke Grönloh beëindigt zangcarrière na bijna zestig jaar Gelukkig!
Geplaatst 6 juni 20178 jr. Auteur Typisch weer Thijs ! Zo kennen we je weer. Ze heeft een belangrijk aandeel gehad in de Geschiedenis van de Nederlandse popmuziek. Heb je daar wel eens over na gedacht en je er in verdiept ? Wat je ook vindt van haar muziek.
Geplaatst 6 juni 20178 jr. 49 minuten geleden zei Juul: Typisch weer Thijs ! Zo kennen we je weer. Ze heeft een belangrijk aandeel gehad in de Geschiedenis van de Nederlandse popmuziek. Heb je daar wel eens over na gedacht en je er in verdiept ? Wat je ook vindt van haar muziek. Dat zal ik ook zeker niet ontkennen. Maar dat is 30, 40 jaar geleden. Ze s nu op een leeftijd gekomen dat het niet prettig is om naar haar te luisteren! Dit is natuurlijk mijn persoonlijke mening en we hadden afgesproken dat we elkaars mening zouden respecteren.....Gr.thijs
Geplaatst 6 juni 20178 jr. 9 uur geleden zei Juul: Anneke Grönloh beëindigt zangcarrière na bijna zestig jaar Brandend zand was één van m'n eerste singles. Anneka was getrouwd met oud Veronica dj Wim-Jaap van der Laan †. We hebben haar een aantal keren gesproken voor Poster (Geschiedenis van de Nederlandse Popmuziek). http://www.nu.nl/muziek/4746822/anneke-gronloh-beeindigt-zangcarriere-bijna-zestig-jaar.html Het was wel een "bazige mevrouw". Maar ja, ze was natuurlijk in het begin van haar loopbaan bij de neus genomen door de platenmij. (Slechte contracten enzo) En Sandra Reemer ook, ironisch genoeg. Was eveneens wat bazig.
Geplaatst 6 juni 20178 jr. Lees ik net dat Sandra Reemer is overleden, ging zij niet met een Bolland broer? 6 juni 20178 jr. bewerkt door Omnivoor
Geplaatst 7 juni 20178 jr. 18 uur geleden zei Omnivoor: Lees ik net dat Sandra Reemer is overleden, ging zij niet met een Bolland broer? Klopt, ze was zelfs enige tijd getrouwd met Ferdy Bolland.
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.