Geplaatst 6 juli 20178 jr. Ik ben maar weer aan het scannen geslagen. Het boek "De groetjes van Radio Noordzee" gesloopt en hup……….. Dit boek dus.
Geplaatst 6 juli 20178 jr. Aaaah Juul (bedankt alvast): de tijd van Peseta's, Deutsche Marken, Belgische Franken, Florijnen en (heeeee) Pennies !!
Geplaatst 6 juli 20178 jr. uh Juul, heb ik al online gezet, maar je mag gewoon doorscannen natuurlijk Groetjes van Radio Noordzee Grote afbeelding downloaden? Knop rechts naast de foto. wikiradio.nl 6 juli 20178 jr. bewerkt door Alex
Geplaatst 6 juli 20178 jr. Auteur Ja, maar dan moet ik al die jpg-jes weer samenvoegen. En ik wil 'em "DZB(doorzoekbaar) maken.
Geplaatst 12 juli 20178 jr. Op 6-7-2017 om 15:00 zei Juul: Ik ben maar weer aan het scannen geslagen. Het boek "De groetjes van Radio Noordzee" gesloopt en hup……….. Dit boek dus. Als het goed is heb ik ook nog een gaaf exemplaar liggen.
Geplaatst 6 september 20178 jr. Auteur Hier ook. Ik was begonnen met scannen maar onderwijl kreeg ik de digitale versie toegestuurd. Dus was mijn scanwerk overbodig. Dat impliceert wel dat ik niet zonder toestemming heb gescande boek kan "neerzetten."
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.