Spring naar bijdragen

Top 40, VOO, Jingles


dave76

Aanbevolen berichten

Beste forumleden, vorige week is mijn HD met daarop veel VOO programma's en Top 40 jingles verloren gegaan omdat het ding het na 6 jaar heeft begeven.

Nou had ik gelukkig voordat hij ermee kapte al een hoop veilig gesteld waaronder al mijn Top 40 bestanden. Ook alle jaarlijsten heb ik nog. Echter ben ik een hoop Top 40 jingles, fillers, bedjes, noem maar op, voornamelijk jaren 70, 80 en 90.

Verder had ik de volgende programma's dus hopelijk kan iemand mij eraan helpen.

 

Alarmschijven van 1978 30-12-1978 (VOO)
En dus de bedjes, jingles, sweepers en bekende muziekjes zoals lokale top 10 van, cade's county en meer en fillers, alles wat Lex en Erik gebruikten in hun Top 40 periode.

 

 

bewerkt door dave76
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste Dave,

 

Vervelend zo'n crash. Maar dit moet op te lossen zijn lijkt mij.

Wat ik heb is zojuist geupload (hopelijk zijn het de juiste uren). De rest zou ik ook erg graag willen hebben. Er zullen vast wel wat leden zijn die kunnen helpen...

Credits zijn voor de oorspronkelijke uploaders.

 

Veronica 1975-12-28 0800-0900 Opening hilversum 4.mp3

Please login or register to see this link.

 

538 1992-12-11 1800-1900 Div Opening Radio 538.mp3

Please login or register to see this link.

538 1992-12-11 1900-2000 Michael Pilarczyk - Corne Klijn.mp3

Please login or register to see this link.

538 1992-12-11 2000-2054 Michael Pilarczyk - Corne Klijn.mp3

Please login or register to see this link.

 

Veronica 2010-04-21 1900-2000 Bart Van Leeuwen & Erik De Zwart 50JaarVeronica.mp3

Please login or register to see this link.

Veronica 2010-04-21 2000-2100 Bart Van Leeuwen & Erik De Zwart 50JaarVeronica.mp3

Please login or register to see this link.

Veronica 2010-04-21 2100-2200 Bart Van Leeuwen & Erik De Zwart 50JaarVeronica.mp3

Please login or register to see this link.

Veronica 2010-04-21 2200-2300 Bart Van Leeuwen & Erik De Zwart 50JaarVeronica.mp3

Please login or register to see this link.

Veronica 2010-04-21 2300-2400 Bart Van Leeuwen & Erik De Zwart 50JaarVeronica.mp3

Please login or register to see this link.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Balen Dave, :(

 

Ik heb ook al heel wat gesaved naar Stack.

Als ik je nog met oude TV muziekprogramma's kan helpen... je weet me te vinden :D

 

Of de duvel er mee speelt mijn dvd speler/recorder heeft het gisteren ook begeven. Maar die was wel iets ouder. plm 10 jaar. 

Ik neem altijd best veel op op lege dvd schijven en zet dat dan over naar de HD

Ik moet op zoek naar een nwe dvd recorder. Dat is best nog lastig want dat blijkt ook alweer gedateerd....hmmm  even op marktplaats snuffelen en anders anders oplossen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 uur geleden zei Ronald Gutte:

Beste Dave,

 

Vervelend zo'n crash. Maar dit moet op te lossen zijn lijkt mij.

Wat ik heb is zojuist geupload (hopelijk zijn het de juiste uren). De rest zou ik ook erg graag willen hebben. Er zullen vast wel wat leden zijn die kunnen helpen...

Credits zijn voor de oorspronkelijke uploaders.

 

Veronica 1975-12-28 0800-0900 Opening hilversum 4.mp3

Please login or register to see this link.

 

538 1992-12-11 1800-1900 Div Opening Radio 538.mp3

Please login or register to see this link.

538 1992-12-11 1900-2000 Michael Pilarczyk - Corne Klijn.mp3

Please login or register to see this link.

538 1992-12-11 2000-2054 Michael Pilarczyk - Corne Klijn.mp3

Please login or register to see this link.

 

Veronica 2010-04-21 1900-2000 Bart Van Leeuwen & Erik De Zwart 50JaarVeronica.mp3

Please login or register to see this link.

Veronica 2010-04-21 2000-2100 Bart Van Leeuwen & Erik De Zwart 50JaarVeronica.mp3

Please login or register to see this link.

Veronica 2010-04-21 2100-2200 Bart Van Leeuwen & Erik De Zwart 50JaarVeronica.mp3

Please login or register to see this link.

Veronica 2010-04-21 2200-2300 Bart Van Leeuwen & Erik De Zwart 50JaarVeronica.mp3

Please login or register to see this link.

Veronica 2010-04-21 2300-2400 Bart Van Leeuwen & Erik De Zwart 50JaarVeronica.mp3

Please login or register to see this link.

Dank je wel Ronald. Dit scheelt al heel veel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik begrijp niet dat mensen bezuinigen op zaken als externe harde schijven.

Voor een paar rotcenten kan je alles in tweevoud (of meer) bewaren en ben je altijd 'veilig'.

Maar misschien denk is zo omdat ik vroeger duizenden guldens per jaar uitgaf aan banden

en de hobby van het bewaren tegenwoordig spotgoedkoop is...

 

Martin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei Martin1968:

Ik begrijp niet dat mensen bezuinigen op zaken als externe harde schijven.

Voor een paar rotcenten kan je alles in tweevoud (of meer) bewaren en ben je altijd 'veilig'.

Maar misschien denk is zo omdat ik vroeger duizenden guldens per jaar uitgaf aan banden

en de hobby van het bewaren tegenwoordig spotgoedkoop is...

 

Martin

Herkenbaar Martin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kocht op een bepaald moment zoveel cassettes (2 krantenwijken, vakkenvullen etc.) dat de verkoopster mij de doosjes TDK D60 enkel nog wilde verkopen mét BTW-bon. Geen idee wat ik daarmee moest.

Ik bewaar alles driedubbel (leuke naam voor een radiospelletje) en ben nog bang dat er iets fout gaat. En dat gebeurt ook, het is moeilijk om het overzicht te behouden. Uit voorzorg ligt één kopie op een andere lokatie.

Soms blijken files echter "corrupted" en is de kopie nog niet bijgewerkt.

Ik ga even kijken wat ik voor Dave nog kan terugvinden, tenslotte heeft hij ook mooie bijdrages geleverd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wil iedereen bedanken voor het fantastisch meehelpen van het terugkrijgen van mijn Top 40/VOO audio verzameling.

Gelukkig had ik al een hoop weggezet dus het meeste heb ik ondertussen wel weer.

Wie nog jingles, bedjes en fillers uit de Top 40 periode '76 tot '92 heeft liggen. Hier zoek ik nog steeds naar. Zo had ik bijvoorbeeld ook de tune van de lokale top 10. een item wat Lex medio jaren 80 in het leven riep, de plaat en z'n verhaal, kortom er zoveel. Ik hoop dat men die collectie verder kan aanvullen. Het hoeft niet per se geordend te zijn. Ik beluister het en daarna krijgt het een eigen plek.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6426
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Sefke
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.