Spring naar bijdragen

zeezendertrip 1974


hans knot

Aanbevolen berichten

Hans,

 

Komt dit soms uit het blad Pop telescoop?

 

Opvallende zin inderdaad, dat Rob niet op commercie uit zou zijn.  Rob was 'doordrenkt' van commercie. Zelden zo'n tegenstrijdigheid gelezen.

 

Ik neem aan dat het 1974 is, omdat het einde van de uitzendingen in zicht kwam. Het getuigt wel van enig 'lef' om te zeggen dat Caroline nog blijft dobberen tot het eind van het jaar. Dat was natuurlijk nergens op gebaseerd, tenzij Rob een 'glazen bol' had staan, waar hij de toekomst in kon zien.

 

11 mei 1974 viel op een zaterdag. Een jaar daarvoor viel 11 mei op vrijdag. 

 

Ben je zelf ook nog meegegaan?

 

Salut

Leendert

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het jaar daarvoor was 5 mei 1973 gepland de dag dat de RNI dubbelaar uitkwam en we ruim 300 mensen op de kade hadden om mee te gaan. Vrolijk stelde op een bepaald moment dat het weer een grote omslag zou maken en de tocht, waarvoor we vier boten hadden, ging niet door. Rob en ik hadden het vermoeden dat Verbaan een vinger in de pap had omdat we te groot groeiden. In 1974 ben ik wel mee geweest in mei maar niet later in juli en augustus. Ik ben gisteravond het archief ingedoken en heb documenten teruggevonden waaruit blijkt dat ik namens Pirate Radio News al  samen met Rob in 1971 een boottocht organiseerde. Ik zal het binnenkort scannen. een goede dag gewenst

 

Ja, kwam uit Poptelescoop. Ik heb de enveloppe opgedoken  met tal van aankondigingen door de jaren zeventig heen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Vergelijkbare bijdragen

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6429
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Turtur
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.