Geplaatst 19 juli 20178 jr. Uit de tijd dat de radio bij mij nog wel eens op de donderdag op Hilversum 3 stond afgestemd. En waarom?
Geplaatst 19 juli 20178 jr. Auteur ik vond het een verfrissing in de ochtend Klaas Vaak te horen na jaren Hugo van Gelderen. Tja en dan de invloed van de voormalige zeezenderdeejays natuurlijk
Geplaatst 19 juli 20178 jr. Maakte de donderdag echt een radio dag .. Was s,morgens lekker opstaan met Tom Mulder.
Geplaatst 20 juli 20178 jr. Inderdaad, geweldige herinneringen aan de TROS donderdag in de jaren 70. De andere dagen luisterde ik naar Mi Amigo.
Geplaatst 20 juli 20178 jr. Je ziet dat de TROS zich niet veel aantrok van de algemene programmanamen die Hilversum III had voorgeschreven: De Hitmeesters had als ondertitel (of boventitel, want op de radio hoorde je geheel niets over 'De Hitmeesters'): "De Nederlandse Top-40"
Geplaatst 21 juli 20178 jr. Ik kan me ook nog goed herinneren "Pep op drie" met Ron Brandsteder. Later werd dat "De Hugo van Gelderen Show" tussen 09.00-11.00 uur.
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.