Spring naar bijdragen

Nachtzuster, met Omroep Max-baas Jan Slagter 04-08-2017


frankdebruin1971

Aanbevolen berichten

Wel moedig van Jan Slagter om op zo'n tijdstip dit te doen, maar zoals hij zelf zei had ie geen enkele radio ervaring.

En dat was ook wel te horen "Them van Gloria" zowel aan en afkondiging, filler tot pips die bijna 2 minuten loopt etc.

 

Overigens is de vervanging van Astrid de Jong steeds niks, mn handen jeuken.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Inderdaad, de vervanging hoor ik ook wel eens maar nee…….

 

Maar wat te denken aan de maandagnacht door dat "meisje" van de EO. Van de week ook weer een heel uur kletsen over  trouwjurken.

 

En dan die jongen die in de nacht van Zat op Zo  ( na 0.400 uur ) denkt dat ie op 3FM zit te spelen. Schreeuwlelijk.

Maar ja, BNR als je die opzet hoor je alsmaar autoprogramma's.  In de herhaling.

Bernard Hammelburg die is prima.

 

 

Ruud, we worden oud.

 

bewerkt door Juul
Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 uur geleden zei Juul:

Inderdaad, de vervanging hoor ik ook wel eens maar nee…….

 

Maar wat te denken aan de maandagnacht door dat "meisje" van de EO. Van de week ook weer een heel uur kletsen over  trouwjurken.

 

En dan die jongen die in de nacht van Zat op Zo  ( na 0.400 uur ) denkt dat ie op 3FM zit te spelen. Schreeuwlelijk.

Maar ja, BNR als je die opzet hoor je alsmaar autoprogramma's.  In de herhaling.

Bernard Hammelburg die is prima.

 

 

Ruud, we worden oud.

 

Ach, als het EO meisje, dat geen enkele voeling heeft met radio, trouwt zijn we van haar af.

 

BNR VARA die nu 3 nachten (hoe kan dat?????) heeft is helaas niet erg best. Onze Top radio presentator op woensdag heeft ook een hoog 3FM gehalte. Van vrij. en zat. na 05.00 uur wordt ik ook niet vrolijk.

 

Helaas is BNR in het weekend en s nachts een bandjes zender, als op dat moment de wereld vergaat missen ze het.

 

Eigenlijk is de dinsdagnacht als WNL tenminste nog een poging doet nieuws te brengen, en natuurlijk Astrid op do. nog het enige dat om aan te horen is.

 

Oud worden we zeker, maar ik kan me niet voorstellen dat er niet hele volksstammen zijn die het steeds minder vinden, het lijkt wel een ontkenning van de grijze golf, voor deze hele grote groep hoef je kennelijk niets te doen, de jeugd heeft de toekomst, Vast wel, maar hij klinkt een beetje rottig. (Natuurlijk zeiden ze dat vroeger ook over ons met die Beatle teringherrie)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja mannen, mag ik met mijn 46 jaar me ook al oud voelen? Waar zijn de nachtradio-tijden gebleven van KRO Niemandsland, AVRO Nachtdienst, TROS Nachtwacht, Veronica's Oh, wat een nacht en meer van dergelijke programma's? En Talkradio 1395 AM daar bleef ik uren mee wakker destijds. 

 

Jullie hebben gelijk, die BNN-jongen, Luc heet ie geloof ik, is vreselijk midden in de nacht. De Wereld van BNN (zaterdagnacht 1-3) en Nachtzuster zijn nog de enige fatsoenlijke programma's in de nachturen. WNL gaat inderdaad ook nog wel, de rest is zendervulling zonder inhoud. Echt zonde dat er zo met de nacht word omgegaan. 

 

BNR is 's nachts vreselijk met al die herhalingen. The Friday Move luister ik dan nog wel eens in de herhaling. Het wordt tijd voor nieuwe impulsen in de nacht...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die tijden mis ik ook wel, op zaterdagnacht Niemandsland met elk uur de Weekendschijf, de Advertentierubriek en het Beroepenraadspel. Romantische muziek in TROS Nachtwacht, met Tom Mulder o.a. En van maandag op dinsdag Nachtdienst, het format is hetzelfde als nu Nachtzuster is en natuurlijk de nacht van vrijdag op zaterdag de Veronica-nacht te beginnen met de Stemband en het eindigde met Ook Goeiemorgen met Bart van Leeuwen.  Toen was het allemaal beter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6400
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    kees o
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.