Geplaatst 6 oktober 20178 jr. Van wie is deze VARA-radiostem ook alweer? Hij deed onder meer voice-over-werk voor Gesodemeurders met Felix Meurders, VARA Hilversum 3 jaren '70 en '80 en was ook de algemene VARA-stem, maar geen Ad LeComte.... Wie wel? Alvast bedankt voor het meedenken. Benno
Geplaatst 6 oktober 20178 jr. Tino, dat weet ik nog niet zo net. Als ik de audio los heb dan kan ik het even aan "een kenner" vragen. Die effe een mp3 Benno, dat cloud gedoe………...
Geplaatst 6 oktober 20178 jr. Goh Benno, Een gedeelte van het fragment stuurde je me op 6 Augustus j.l. om eens te proberen de bijgeluiden er uit te halen, ik vertelde je ongevraagd dat dit mijn Rano ziekenomroep collega Gerard Reitsma was en in je antwoord was je erg blij met het resultaat en over mijn antwoord over Gerard schreef je dit "Ja, het is inderdaad Gerard Reitsma. Mooie ‘klassieke’ radiostem heb ik dat altijd gevonden. Grappig dat jij hem kent…" dus breekt hier mijn klomp. Groet Nico.
Geplaatst 7 oktober 20178 jr. Auteur Ik was je mail kwijt, Nico, en de naam ook. Nu ga ik het opschrijven en niet meer vergeten. Dank, ook aan Tino en Juul.
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.