Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

RadioVisie

Featured Replies

Geplaatst

Weet iemand sinds wanneer RadioVisie terug online is ? Pas de nieuwe website ontdekt. Het oudste bericht dateert van 29 oktober 2017. Ik veronderstel dat dit de startdatum is van de nieuwe website. 

Dit zijn de medewerkers, waaronder enkele bekende mensen.

RadioVisie wordt gemaakt door:

Jean-Luc Bostyn

Rudy De Saedeleir

Tim Peeters

Pieter Vanbanden

Hugo Van Vlaenderen

Hans Knot

Filip Van Molle

Theo van Halsema

Dirk Desmet

Dominique Remaut

Peter De Lathouwer

G. Marconi

Welcome back RadioVisie !!

bewerkt door RadioFiel

Geplaatst

Jean-Luc was al enkele weken bezig op Facebook.  De afgelopen 3 jaar had hij zich een beetje teruggetrokken om van alles uitgebreid neer te schrijven. Nu begint hij allerhande (ingekorte) teksten te publiceren. En door de reacties blijft hij weer verder te schrijven.... Verleden week meldde hij me nog dat hij een week nodig had om online te gaan met RadioVisie en een dag later was RadioVisie weer online. Oude content van vroeger blijkt niet mogelijk om over te zetten naar de nieuwe site.

Geplaatst

Merci mannen! Tja, met pensioen zijn is ook maar niks. Ik ben een ervaringsdeskundige. Daarom begon ik 50 jaar archief af te stoffen. Een deel voor een boek dat ik schrijf, een ander om te delen via social media. Op FB liep ik weer wat mensen van vroeger tegen het vege lijf. En zonder het met elkaar af te spreken, wisten we waar toe onze ontmoeting zou leiden. We waren blijkbaar op het juiste moment op de juiste plaast. Karma? Het werd iets organisch. We zaten erbij, keken er naar en zagen  het werkelijkheid worden. Gestuwd door de vaart der volkeren. Weliswaar ieder vanachter zijn tablet, laptop of computer, tegenwoordig. Maar het resultaat is hetzelfde. We zijn er weer, met een mix van retro en actueel nieuws. Wie in dat laatste verband berichten heeft, weet ons wel te vinden, hé? Redactie@radiovisie.eu . Want helemaal alleen kunnen we dit niet aan. De gewaardeerde hulp van zoveel mogelijk radiofans is onontbeerlijk. Alweer Merci hé!

Gearchiveerd

Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.