Geplaatst 2 november 20178 jr. Weet iemand sinds wanneer RadioVisie terug online is ? Pas de nieuwe website ontdekt. Het oudste bericht dateert van 29 oktober 2017. Ik veronderstel dat dit de startdatum is van de nieuwe website. Dit zijn de medewerkers, waaronder enkele bekende mensen. RadioVisie wordt gemaakt door: Jean-Luc Bostyn Rudy De Saedeleir Tim Peeters Pieter Vanbanden Hugo Van Vlaenderen Hans Knot Filip Van Molle Theo van Halsema Dirk Desmet Dominique Remaut Peter De Lathouwer G. Marconi Welcome back RadioVisie !! 2 november 20178 jr. bewerkt door RadioFiel
Geplaatst 2 november 20178 jr. Jean-Luc was al enkele weken bezig op Facebook. De afgelopen 3 jaar had hij zich een beetje teruggetrokken om van alles uitgebreid neer te schrijven. Nu begint hij allerhande (ingekorte) teksten te publiceren. En door de reacties blijft hij weer verder te schrijven.... Verleden week meldde hij me nog dat hij een week nodig had om online te gaan met RadioVisie en een dag later was RadioVisie weer online. Oude content van vroeger blijkt niet mogelijk om over te zetten naar de nieuwe site.
Geplaatst 3 november 20178 jr. JLB is inderdaad weer helemaal los. Heb regelmatig weer ouderwets contact met hem.
Geplaatst 4 november 20178 jr. schitterende verhalen. Zeker volgen op Facebook !!! Aanrader voor iedereen hier.
Geplaatst 5 november 20178 jr. Merci mannen! Tja, met pensioen zijn is ook maar niks. Ik ben een ervaringsdeskundige. Daarom begon ik 50 jaar archief af te stoffen. Een deel voor een boek dat ik schrijf, een ander om te delen via social media. Op FB liep ik weer wat mensen van vroeger tegen het vege lijf. En zonder het met elkaar af te spreken, wisten we waar toe onze ontmoeting zou leiden. We waren blijkbaar op het juiste moment op de juiste plaast. Karma? Het werd iets organisch. We zaten erbij, keken er naar en zagen het werkelijkheid worden. Gestuwd door de vaart der volkeren. Weliswaar ieder vanachter zijn tablet, laptop of computer, tegenwoordig. Maar het resultaat is hetzelfde. We zijn er weer, met een mix van retro en actueel nieuws. Wie in dat laatste verband berichten heeft, weet ons wel te vinden, hé? Redactie@radiovisie.eu . Want helemaal alleen kunnen we dit niet aan. De gewaardeerde hulp van zoveel mogelijk radiofans is onontbeerlijk. Alweer Merci hé!
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.