Spring naar bijdragen

Radio Caroline 27-08-1984 - All Time Top 500


Vincent

Aanbevolen berichten

Vincent, erg bedankt voor deze opnames. Een volledige TOP 500 gepresenteerd zoals het toen was zou de max zijn maar ik ben al zeer tevreden met wat je ons gegeven hebt. Op Spotify kan je ook wel Top 500 lijsten vinden met de muziek van toen maar dit kan niet op tegen een uitzending van een Top 500 op Radio Caroline.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De tijd en presentatie heb ik niet  gecontroleerd, wel de volgorde van de uitzending van de TOP 500.

'Caroline-19840827-1532-1714-SimonBarrett-AndyJohnson-AllTimeTop500' eindigt met nummer 052  en met in het laatste kwartier een nieuwsbericht om 06 uur PM.  'Caroline-19840827-1714-2030-AndyJohnson-AllTimeTop500 ' begint met nummer 038 en heeft binnen het kwartier een nieuwsbericht om 07:30 PM. We missen dus een anderhalf uur oftewel de nummers van 51 tot 37.

 

De aanvullende opnames bestrijken de top vanaf nummer 311 tot 254.

Dit is het overzicht.

 

image.png.d27df795c567baa6b3010f01e23993e5.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ok, verkeerd begrepen. Ik ben nu bezig met het uitzoeken van augustus 1984, betekent dat ik ze de komende weken ook volledig ga plaatsen (in andere topic). 

 

De banden met deze opnames heb ik van de week gekregen. Bekent werk, maar klinkt goed. Volgens de tapes van de 567 kHz. De komende weken ga ik de rest van de banden doen en daar zit leuk spul bij. Caroline, jaren 77-80 en 83-84. Anderhalf tot 4 uur audio per spoor, complete programma's.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Graag gedaan en het  password om de bestanden uit te pakken is freeradio.

Vergeet ook niet hier te kijken:  

 

Please login or register to see this link.

 

Please login or register to see this link.

 

Please login or register to see this link.

 

En  de andere (zee)zenders:Please login or register to see this link. Please login or register to see this link.

bewerkt door Robin Westhof
Aanvullingen
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hartelijk dank Robin. Radio Caroline was een deel van mijn leven in de jaren 70 en 80. Nu luister ik soms nog naar de stream van de huidige Please login or register to see this link.  maar dat is niet hetzelfde zoals vroeger. Het zal wel met nostalgie te maken hebben. Dankzij jouw tip kan ik alles weer opnieuw beleven.

"Herhaling en herinnering zijn dezelfde beweging, alleen in tegengestelde richting; want wat herinnerd wordt, is geweest, wordt achterwaarts herhaald; terwijl daarentegen de eigenlijke herhaling voorwaarts wordt herinnerd."

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.