Spring naar bijdragen

Radio Caroline Dec.1979 o.a. afscheid Rob Hudson


RadioFiel

Aanbevolen berichten

15 uur geleden zei Martin1968:

 

Please login or register to see this link.
Please login or register to see this link.
 

 

Een volledig programma is relatief. er circuleren van dit programma het programma zoals het uitgezonden is met veel commercials en de studiotape waarbij het volledige afscheid te beluisteren valt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als ik het goed begrijp kan je dus van 1 programma 3 versies hebben:

  • De studio versie (opgenomen op tape en niet live)
  • De uitgezonden versie (de opgenomen tape aangevuld met de commercials en nieuwsberichten, zoals het effectief werd uitgezonden)
  • De bewerkte versie ( de uitgezonden versie maar dan zonder de muziek en/of de commercials, met enkel de stemmen van de dj's, afhankelijk van de interesse van diegene die het programma heeft opgenomen).

Zo leer ik elke dag weer wat bij :shy:. Bedankt allen voor jullie feedback.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

va

35 minuten geleden zei RadioFiel:

Als ik het goed begrijp kan je dus van 1 programma 3 versies hebben:

  • De studio versie (opgenomen op tape en niet live)
  • De uitgezonden versie (de opgenomen tape aangevuld met de commercials en nieuwsberichten, zoals het effectief werd uitgezonden)
  • De bewerkte versie ( de uitgezonden versie maar dan zonder de muziek en/of de commercials, met enkel de stemmen van de dj's, afhankelijk van de interesse van diegene die het programma heeft opgenomen).

Zo leer ik elke dag weer wat bij :shy:. Bedankt allen voor jullie feedback.

hier in dit geval werd blijkbaar niet het volledige programma uitgezonden daar er nog heel wat commercials er door moesten.

Het werd ingestart om 14u10 terwijl Rob toen zei dat het 14u07 was, zo verlies je natuurlijk al van bij het begin 3 minuten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.