Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Soms komt er wat boven water……...

Featured Replies

Geplaatst

Soms komt er wat boven water……… een leuke zin in het kader van oud Veronica spul.

Ik kreeg van Ad een externe HD omdat ik er het nodige archief spul op moet zetten dat ik bewerkt heb.

Maar Ad zei, kijk even goed op de HD want volgens mij staat er nog veel op dat jij nog niet hebt dan wel  "ontsloten" hebt.

En ja hoor, ik ontdek zo'n  100 Gb spul op een prachtige manier door Ad bewerkt. Het varieert van tunes, speciale spots interviews etc.  En heel jingles die Ad in Stereo gemixed heeft. ( leuk om te horen maar meer ook niet ).

Hij heeft het allemaal in "wav" over gezet van de masters. ( die ik kennelijk "gemist" heb. ) Ook een aantal VOO zaken maar die archiveer ik niet in ons Veronica  zeezender archief. Ik ben strikt in het hanteren van de datum.

Het zit in folders-mapjes  maar niet echt vindbaar dus aan mij de taak het in onze dBase te zetten. Ik heb natuurlijk veel maar in dit geval lang niet allemaal leerde een snelle blik.

Dus ik moet de komende maanden flink aan de bak.

De moraal van het verhaal, "denk je dat alles al een keer boven water gekomen is, mooi niet".

Dit is een klein stukje van het foldertje Tunes, 156 x originele dus.

tunes.jpg

bewerkt door Juul

• 2 weeks later...
  • 1 year later...

Gearchiveerd

Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.