Geplaatst 11 november 20178 jr. Soms komt er wat boven water……… een leuke zin in het kader van oud Veronica spul. Ik kreeg van Ad een externe HD omdat ik er het nodige archief spul op moet zetten dat ik bewerkt heb. Maar Ad zei, kijk even goed op de HD want volgens mij staat er nog veel op dat jij nog niet hebt dan wel "ontsloten" hebt. En ja hoor, ik ontdek zo'n 100 Gb spul op een prachtige manier door Ad bewerkt. Het varieert van tunes, speciale spots interviews etc. En heel jingles die Ad in Stereo gemixed heeft. ( leuk om te horen maar meer ook niet ). Hij heeft het allemaal in "wav" over gezet van de masters. ( die ik kennelijk "gemist" heb. ) Ook een aantal VOO zaken maar die archiveer ik niet in ons Veronica zeezender archief. Ik ben strikt in het hanteren van de datum. Het zit in folders-mapjes maar niet echt vindbaar dus aan mij de taak het in onze dBase te zetten. Ik heb natuurlijk veel maar in dit geval lang niet allemaal leerde een snelle blik. Dus ik moet de komende maanden flink aan de bak. De moraal van het verhaal, "denk je dat alles al een keer boven water gekomen is, mooi niet". Dit is een klein stukje van het foldertje Tunes, 156 x originele dus. 11 november 20178 jr. bewerkt door Juul
Geplaatst 19 november 20178 jr. Juul, als er nog jingles of onbekende zaken van Nederbeat bands in zitten houd ik mij aanbevolen
Geplaatst 12 februari 20196 jr. Auteur Ja, hier thuis wel. Maar het duurt langer dan ik dacht met het beschrijven.
Geplaatst 13 februari 20196 jr. Op 2-12-2017 om 18:01 zei Paulus: Zijn ze ook ergens te horen? Even op Youtube zoeken?
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.