Geplaatst 15 december 20177 jr. Wally Scott Orchestra – The Westminster Walz/ London Pride. Deze keer een productiewerk met de stem van Paul Kaye. Het gaat om een wensspot waarin artiesten en deejays als ook ander personeel van Radio London een ieder een voorspoedig 1967 wensen; een spot die even voor middernacht op Oude Jaars avond 1966 werd gestart. De spot begint met het overbekende ‘Big L Theme’, waarna een deel van de voornoemde medley werd gebruikt. Wally Scott was een Britse componist, arrangeur en orkestleider die met vele grote namen samenwerkte als Dianna Dors, Dusty Springfield en Marlene Dietrich. Wally Scott Orchestra Radio London - New Years Eve 1966.mp3 2.98 MB https://filesender.surf.nl/?vid=6803702c-3ef0-cbe9-b31d-00004027b92a Geen you tube voorbeeld beschikbaar
Geplaatst 15 december 20177 jr. Leuk die spot Hans. Ik "spaar" bijna alles van Big L. Samen met WABC het grote voorbeeld destijds………………...
Geplaatst 19 december 20177 jr. Heren van de bank, Als je dit nog zoekt heb ik de lp nog. Kom hem maar halen of anders een mp3. Groetjes van een erg warm Aussie Dyo 'Aussieland
Geplaatst 19 december 20177 jr. Auteur een mp3 is beter want deze bankier heeft vliegangst. Je weet mijn e mail adres en grote dank Hans
Geplaatst 19 december 20177 jr. En een vliegticket naar "Aussie" kan ik niet betalen. Dus Dyo, "aan de slag"
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.