Spring naar bijdragen

laser promo thompson twins


hans knot

Aanbevolen berichten

Een mooi 2018 gewenst

 

 

 

Thompson Twins – Lay your hands on me. Als we stellen dat de Thompson Twins een van de formaties is die groot zijn gemaakt door intens te zijn geplugged via de programma’s van Laser 558 dan is dit helemaal correct. Toen deze formatie in 1985 een nieuwe single op de markt bracht met als titel ‘Lay your hands on me’ werd en dan ook een begeleidend spotje door de leden van de groep gemaakt ter promotie van Laser 558.

 

 

thompson twins Laser558- jingles Thompson Twins.mp3

666.47 kB

Please login or register to see this link.

 

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei hans knot:

Als we stellen dat de Thompson Twins een van de formaties is die groot zijn gemaakt door intens te zijn geplugged via de programma’s van Laser 558 dan is dit helemaal correct.

 

Kan je dit onderbouwen?

Ik ben niet op de hoogte van de luistercijfers van Laser destijds, maar er kunnen ook andere redenen zijn. Bijvoorbeeld;

- het is een goeie plaat

- videoclip werd veel gedraaid op satellietzenders

- een station met een veel grotere luisterdichtheid draaide de plaat (wel eens), ik denk daarbij voornamelijk aan de VARA

 

Ik heb de single destijds gekocht, maar had toen nog nooit van Laser gehoord. Ik denk dat ik het ken van "Music Box", waar ik veel naar keek.

Radio luisterde ik toen nauwelijks.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Tino:

Kan je dit onderbouwen?

 

Gaat niet om de single, maar om de groep.

De Thompson Twins hadden trouwens hun grootse hits ( Engeland) al voor de start  van Laser 558 in mei 1984.

 

2 uur geleden zei Tino:

-een station met een veel grotere luisterdichtheid draaide de plaat (wel eens), ik denk daarbij voornamelijk aan de VARA

 

Heeft niet veel geholpen dan, want het plaatje kwam niet verder dan 2x de Tipparade, in Engeland werd het nog een redelijke hit, maar niet door Music Box lijkt mij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.