Spring naar bijdragen

NL groep ALDERMAN akoestisch op de radio in 1971


Urgh

Aanbevolen berichten

(Ook) Goeiemorgen, ik bedoel middag! Sinds een tijdje luister ik dagelijks op m'n werk met veel plezier naar 192Radio, vooral de oude integraal herhaalde uitzendingen vind ik prachtig. Vanmorgen (4-1) vlak voor 8 uur (moet dus Ook Goeiemorgen zijn geweest) speelde de NL groep ALDERMAN een mooie unplugged versie van hun single Come In The Evening, gevolgd door een interview. Dit zal een uitzending uit 1971 zijn geweest, aangezien ze in dat jaar de plaat uitbrachten. Mijn vraag is: kan ik op 1 of andere manier deze opname opnieuw horen of downloaden? Kan iemand me vertellen of deze uitzending van Ook Goeiemorgen nog eens herhaald zal worden, of heeft iemand 'm misschien als mp3? Bedankt voor jullie aandacht! Groeten van Niels

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het was OGM met Klaas Vaak (Tom Mulder )  van 31 oktober 1971  tussen 08.00 - 09.00 uur

 

techn. Sytze Gardenier

 

Klaas draait een aantal platen die werden gemaakt door Veronica d.j.'s.

Joost en Tineke - Hé Joost, hé Tineke  en Turkse koffie

Stan Haag - Pigalle

Tom Collins - de afspraak

Piet Hein (Jurg van Beem) - het kijkglas moet vol zijn

Binkies (Collins,Vaak,Bouman,Mondt, de Vries - met Carnaval

Gerard de Vries-Spel kaarten

Anouschka - Anouschka

de Piraten Rob Out, van Veen, Harding) - Nenana hé hee...

Gary Ocean - All you need is time ( Sytze drums)

Rob Out - kom uit de bedtee

Tony Vos - Zwoele zotte zomer

En op het eind een optreden en intv van een zang duo; Alderman. Ze spelen live in de studio.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.