Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Simon Barratt Radio Caroline 01011975

Featured Replies

Geplaatst

Thanks to Bert Ree for pointing it out, I have linked together the recordings of Simon Barratt on 1st January 1975 and it pretty much covers 1800-1931 with a couple of edits.

http://www.mediafire.com/file/4r0g8dbyi089hkw/19750101_1800-1931_SimonBarratt(83mins).mp3

Also could anyone help me with a couple more of my lost recordings

25121974 Simon Barratt

04051975 0000-0022 Tony Allan

Thanks

Ian

bewerkt door scotty

Geplaatst

I don't think Simon Barrett was on Caroline at Christmas 75, Ian. I have a recording of him from Christmas '74. Is that the one you are after?

Cheers,

Jon

Geplaatst
  • Auteur

Hi Jon,

Ah yes Jon, typo on my part.  I have a recording around 0200, but had another in the evening that I can't find. I had a disaster with a memory stick going corrupt. Thankfully I had some backed up on disk, but not all.

Geplaatst

Ter info voor Juul:

Simon Barrett was in 1973 of 1974 in een paar afleveringen het Popjournaal van Lex Harding te horen. Hij was toen amper 18 jaar en werkte voor een Engelstalig muziekblad en meldde telefonisch de laatste popnieuwtjes.

Toen Simon voor radio Caroline in 1983 weer als discjockey aan boord zat, zijn we vrienden geworden. Hij heeft bijna twee jaar bij  mij thuis gebivakkeerd, totdat het me te veel van het goede werd en hem heb verzocht om  te vertrekken. Geval van de druppel en de emmer...

Vorig jaar november was  Marjo voor haar werk op Palma de Mallorca. Het eiland waar Simon naar vertrok en nog altijd woont, werkt en cricket speelt. Hij was niets veranderd zei ze. Nog altijd even 'chaotisch', maar wel grijs geworden natuurlijk...(zie foto)

Salut

Leendert

Simon Barrett ,Marjo 1983.jpg

IMG_7664.JPG

bewerkt door Leendert Vingerling

Geplaatst
39 minuten geleden zei Leendert Vingerling:

Ter info voor Juul:

Simon Barrett was in 1973 of 1974 in een paar afleveringen het Popjournaal van Lex Harding te horen. Hij was toen amper 18 jaar en werkte voor een Engelstalig muziekblad en meldde telefonisch de laatste popnieuwtjes.

Dat herinner ik me nog vagelijk van een download, geloof ik. Een Brit die via de telefoon een paar nieuwtjes voorlas.

Gearchiveerd

Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.