Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Radio Delmare op Martkplaats

Featured Replies

Geplaatst

Kom je niet zo snel meer tegen,iets van Radio Delmare op Marktplaats. De adverteerder heet Van Zetten.Ik denk Peter van Zetten die in juni 1978 bij Delmare zat en met de politie inval op de Aegir te maken had. Wellicht dat Leendert hier iets over kan zeggen.

https://www.marktplaats.nl/a/audio-tv-en-foto/bandrecorders/m1264387620-jingles-zeer-goede-kwaliteit.html?c=8c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr

bewerkt door jan

Geplaatst
7 uur geleden zei jan:

Kom je niet zo snel meer tegen,iets van Radio Delmare op Marktplaats. De adverteerder heet Van Zetten.Ik denk Peter van Zetten die in juni 1978 bij Delmare zat en met de politie inval op de Aegir te maken had. Wellicht dat Leendert hier iets over kan zeggen.

https://www.marktplaats.nl/a/audio-tv-en-foto/bandrecorders/m1264387620-jingles-zeer-goede-kwaliteit.html?c=8c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr

Dit was nog WMR. Vermoedelijk heeft hij er niet meer bij geweest bij Delmare. "uit de tijd van radio Delmare" wil eigenlijk hetzelfde zeggen als uit de tijd van radio Mi Amigo...

Geplaatst
3 uur geleden zei Albatrosstudio:

Inderdaad. 40 euro voor een Shamrock tape. Nee, laat maar.......

Voor maximaal 5 euro zou ik het risico nemen, maar ga maar uit van een miskoop.

Geplaatst
Op 15/03/2018 om 08:03 zei jan:

Het is inderdaad van Peter van Zetten. Destijds als Peter Verstraeten betrokken bij het zendklaarmaken van de Aegir in de Laakhaven in Den Haag. Hij werkte al met Gerard van Dam en Jan Kat samen bij WMR, de  landpiraat en de voorloper van Delmare.

Peter heeft veel productiewerk gedaan en programma's opgenomen voor de eerste uitzendweek, maar door een inval in de haven van  Scheveningen is alles in beslag genomen. Peter vermoedt dat een vriend van zijn vader die bij de politie werkte, de illegale werkzaamheden heeft aangemeld bij de RCD.

Na de inval is Peter uit beeld verdwenen. Bijgaand enkele foto's. Ter herkenning : hij zit op de foto links naast Astrid.

Ik zal hem een mailtje sturen en om aanvullende informatie vragen.

Salut

Leendert

D C20 1978 Aegir proefdraaien van het klokpompje om toilet van spooelwater te voorzien.JPG

D C02 1978 Aegir de eerste mast is geplaatst Peter gaat omhoog voor aanbrengen tuigage.JPG

D D23 juni 1978 Aegir heerlijk genieten van de zomerzon.jpg

D C06 1978 Aegir toch nog wel lastig werken in zo'n krap stoeltje.JPG

D E01 19-6-1978 Aegir P en F de eerste zenderframe wordt gesteld en vastgezet.JPG

Gearchiveerd

Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.