Geplaatst 12 mei 20187 jr. Dit weekend met mijn (jarige) echtgenote op vakantie in Playa de Aro. Gisteren een trip down memory lane gemaakt. Met Joan, de directeur van Radio Platja d’Aro eerst naar het gebouw waar ik in 1975 de eerste Spaanse Radio Mi Amigo studio’s bezocht. Uitgebreid gesproken met Herman Tops wiens vader veel vastgoed belangen behartigde voor Sylvain Tack. Vervolgens naar de villa van Sylvain Tack die sinds twee jaar wordt bewoond door Russen. Daarna naar het nu makelaarskantoor in downtown Playa waar voorjaar 1976 de studio"s werden gevestigd die ik in 1977 bezocht. Joan probeerde aldaar of we even binnen mochten kijken maar bij de woorden "Mi Amigo" reageerde de dame gelijk negatief, zo van "mijn God, alweer?". Volgende keer maar zgn. belangstelling tonen voor een pand in de etalage. Tussendoor liet Joan nog even zien waar Sylvain Tack in Spanje met Suzy wafels begon, waar de Mi Amigo jeansshop was en waar een aantal adverteerders zaten zoals de Kings Bar en restaurant L’esquinade. 's Avonds met de dames uit eten geweest tot die genoeg “Mi Amigo” hadden gehoord.
Geplaatst 12 mei 20187 jr. Je had fotograaf moeten worden. Schitterende foto's, zowel qua kleur als uitsnede. En volledig recht. Als ze met een smartphone zijn gemaakt ben ik helemaal onder de indruk.
Geplaatst 12 mei 20187 jr. Prachtige foto’s en een mooie aanwinst.Bij deze mooie foto’s borrelt er gelijk een vraag op , misschien weet iemand hier antwoord op: Waar woonden de dj’s zoals bijv Stan Haag , Peter van Dam enz en later ook Ton Schipper woonden zij apart in een door Tack gehuurde woning of verbleven zij in een hotel ???De boorddeejays die soms tijdelijk in Playa verbleven , zaten zij in een hotel in Playa .Dit is mij nooit precies duidelijk geworden 12 mei 20187 jr. bewerkt door Revenge85
Geplaatst 12 mei 20187 jr. Auteur 18 uur geleden zei Tino: Je had fotograaf moeten worden. Schitterende foto's, zowel qua kleur als uitsnede. En volledig recht. Als ze met een smartphone zijn gemaakt ben ik helemaal onder de indruk. iPhone 6 Tino 17 uur geleden zei Revenge85: Prachtige foto’s en een mooie aanwinst.Bij deze mooie foto’s borrelt er gelijk een vraag op , misschien weet iemand hier antwoord op: Waar woonden de dj’s zoals bijv Stan Haag , Peter van Dam enz woonden zij apart in een door Tack gehuurde woning?? De boorddeejays die soms tijdelijk in Playa verbleven , zaten zij in een hotel op dat moment ???, misschien ook leuk om dit te weten We reden ook langs het huis waar Bert en Gea Bennett (Wijfjes) woonden volgens Joan. Een stukje de Masnou op onderweg naar de eerste studio's. Bokkebroek heeft "overal" langs de kust gewoond. Stan Haag woonde volgens mij in een dorpje in de buurt met Michelle. 13 mei 20187 jr. bewerkt door Albatrosstudio
Geplaatst 13 mei 20187 jr. Auteur Hemelvaartsdag op tv in Barcelona regio: http://www.xiptv.cat/ben-trobats/capitol/joan-perich voor de Spaanstaligen onder ons
Geplaatst 13 mei 20187 jr. Ik hoor een hoop Spaans gemonkel, maar op mijn scherm zie ik slechts "het gevecht van de zwarten bij nacht".......
Geplaatst 13 mei 20187 jr. 1 uur geleden zei Albatrosstudio: Hemelvaartsdag op tv in Barcelona regio: http://www.xiptv.cat/ben-trobats/capitol/joan-perich voor de Spaanstaligen onder ons Het is vermoedelijk in het Catalaans. Uitgebreid verhaal. Leuk.
Geplaatst 13 mei 20187 jr. Auteur 2 uur geleden zei Hans van Rijswijk: Ik hoor een hoop Spaans gemonkel, maar op mijn scherm zie ik slechts "het gevecht van de zwarten bij nacht"....... Ik hier ook. Op mijn Facebook zie ik beeld, maar kopieer hier dezelfde link.
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.