Geplaatst 19 juni 20187 jr. Hallo mensen, Wat een leuke en mooie site is dit. Zelf ben ik ook op zoek naar deze helaas foto, die is gemaakt in periode 1973 1975 met Stan Haag en de Poppys Heeft 1 van jullie enig idee, waar ik die nog kan vinden? Alvast bedankt, en gr van Greet.
Geplaatst 20 juni 20187 jr. Moet je dan maar net hebben Thijs. Greet hier is de bewuste pagina waar Thijs naar verwijst. Je kunt 'em hier downloaden. https://pixeldra.in/u/PXljDr
Geplaatst 20 juni 20187 jr. 9 uur geleden zei thijs5326: Veronica Gids 13-10-1973 blz. 41 Gr.thijs Was geen gids, mocht niet, wel een leuk blad.
Geplaatst 20 juni 20187 jr. 37 minuten geleden zei ruudam: Was geen gids, mocht niet, wel een leuk blad. Sorry, Veronica-blad..
Geplaatst 4 juli 20187 jr. Auteur Hallo mensen, Lees net jullie reactie, Hartelijk Dank. Ja, de foto lijkt erop, maar is toch anders. Waarschijnlijk komt die foto met Stan Haag uit de Telegraaf. Nogmaals Dank voor jullie hulp hoor, en veel succes verder. Groetjes van Greet.
Geplaatst 4 juli 20187 jr. Uit de Telegraaf komt de foto niet, ik heb inmiddels in het Telegraaf archief gezocht
Geplaatst 21 juli 20187 jr. Auteur Hallo Jaap, Ik denk het wel, maar we kunnen helaas niet meer alle Telegrafen inzien. Via Delpher kun je al veel kranten inzien, maar helaas nog niet alle kranten. Bedankt in ieder geval voor jullie hulp, en misschien kom ik er ooit wel een keer achter, we blijven zoeken. Groetjes van Greet.
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.