Geplaatst 19 juni 20187 jr. Op zondagochtend 12 augustus 2018 is de laatste aflevering van Zegellak op Iceradio, zo hoorde ik net. Tot die tijd heb je iedere dinsdag om 20:00 (live) en zondag om 10:00 (herh) de kans om Hans Hogendoorn en zijn waanzinnig brede muziekkeuze te horen. Daarna is het echt voorbij, dus grijp nu je kans als je nog een echo van de magie van Driemaster wilt opvangen. Die laatste aflevering is toevallig nr. 538. En zoals alles bij Zegellak heeft dat wel/geen betekenis. De laatste zondag is trouwens geen herhaling, maar live. 19 juni 20187 jr. bewerkt door RobKi
Geplaatst 20 juni 20187 jr. 1 uur geleden zei Juul: Ik ken Hans z'n programma niet maar heeft iemand een aflevering? Hier een link naar de Soundcloud pagina van Hans met een aantal afleveringen.
Geplaatst 21 juni 20187 jr. Inmiddels opgelost, ik zag geen plaatje…………….maar na twee browsers geprobeerd te hebben lukte het wel. Nu nog downloaden zodat ik op een later moment kan luisteren…….. Wel ingewikkeld zeg.
Geplaatst 21 juni 20187 jr. Jammer dat het stopt! Mooie, gevarieerde muziekkeuze, met altijd wel wat Franse plaatjes en natuurlijk de onnavolgbare Stem die ze aan elkaar praat...
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.