Spring naar bijdragen
  • 0

Kan pagina Documentaire in 2018 over aanslag Mebo ll niet openen


marnik

Vraag

9 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
22 minuten geleden zei ruudam:

Ik kan pag 2 ook niet openen.

Beetje trage computer, geef ik toe, maar volgens mij staat deze pagina stijf van de plaatjes en herhalingen van plaatjes door citeren. samen met de steeds opdringerige reclame legt mijn pc het hierop af.

 

1 afbeelding en 1 youtube link (die je als plaatje ziet). Je overdrijft lekker Ruud. En dat je een trage computer hebt weten we al, meegaan met nieuwe ontwikkelingen is ook niet je sterkste kant. Jij hangt nog in het AM tijdperk, wij luisteren alleen nog maar digitaal (DAB+ / Internet). En de reclames? Zolang jij die kunt zien (en er hopelijk op klikt) levert het ons inkomsten op om de rekeningen te kunnen betalen. Geen reclame, geen server, geen forum. Zo simpel is het. 

 

Verder met het probleem van Marnik. Je bent niet de enige die er last van heeft. Ik heb net het probleem gereproduceerd. De pagina wil gewoon niet laden, zoals je kunt zien met onderstaande schermafdruk. Ook op een ander punt kwam ik dit tegen. We gaan even in overleg hierover. Indien nodig maken we een support melding aan bij de maker.

 

image.thumb.png.2e8e802f9a6e60fbc9badfd9ac4ac033.png

Link naar opmerking
  • 0

Tja, waarom nog een stream in de lucht houden, en die uitzendingen van vroeger waren helemaal belachelijk zonder reclame.

Eigenlijk moet alles zonder reclame weg, zeker als het alleen maar analoog is.

 

Moet ik dan een nieuwe computer kopen alleen maar vanwege al die reclame op de sites??

Moet niet veel gekker worden. 

Link naar opmerking

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6410
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Ljf
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.