Geplaatst 4 september 20187 jr. Van McCoy – Theme from Star Trek. Dit nummer is afkomstig uit 1976 en stond op de lp ‘The real McCoy’. Het werd op Radio Mi Amigo in 1977 gebruikt als eindtune van het programma ‘Op de koffie’ met Haike Debois. https://filesender.surf.nl/?s=download&token=624696d9-af76-34c9-ccf8-ec02c6861db5
Geplaatst 4 september 20187 jr. En wanneer werd dat programma dan uitgezonden Hans? Ik ken alleen maar "Koffie met of zonder" maar wel met Michelle (en Koffie met Scheepsbeschuit).
Geplaatst 4 september 20187 jr. Auteur Als je het fragment beluisterd hoor je het haar zelf zeggen tot morgen op de koffie, december 1977 is het fragment
Geplaatst 4 september 20187 jr. Op de koffie is gewoon een uitspraak, geen radioprogamma. "We zien elkaar morgen weer op de koffie."
Geplaatst 4 september 20187 jr. Auteur Op de koffie komen is ook: te laat komen, achter het net vissen; van een koude kermis thuis komen. Dus laten we er maar gewoon 'gebruikte Haike Debois het als eindtune in een van haar programma's in december 1977'. Want bij het fragment staat geen programmatitel genoemd. 4 september 20187 jr. bewerkt door hans knot
Geplaatst 4 september 20187 jr. Dus nu is het al Michelle en geen Haike Debois meer zoals in de eerste posting. In het geval van Michelle is het zeker "Koffie met of zonder". Zo heette het programma al vanaf het begin en daar heb ik er nog een paar van opgenomen in Playa.
Geplaatst 4 september 20187 jr. Auteur duidelijk te druk met invoeren van 4000 plus e mail adressen op nieuwe computer. De oude was slechts 4 maanden oud toen die ontplofte. Is al weer rechtgezet in bovenstaande tekst
Geplaatst 4 september 20187 jr. Michelle en Stan Haag verlieten Mi Amigo. Haike Debois en Ton Schipper namen hun programma's over. Het programma van Haike had, net als die van Ton Schipper, geen naam. Haike vermeld in deze aflevering van 20-12-1977 dat zijn programma inmiddels Keukenpret heet. Over haar eigen programma spreekt ze verderop in het programma over 'het koffieuur'. Er staat ook geen naam vermeld in de Veronica gids. Dus goede keus voor deze omschrijving. Een paar maanden later kreeg het programma wel een naam. Dit is uit april 1978: En de complete uitzending: https://pixeldra.in/u/DPDRJq
Geplaatst 4 september 20187 jr. "Koffie met Scheepsbeschuit" was ook even een programma met Johan Visser. Of ben ik verkeerd ?
Geplaatst 4 september 20187 jr. 3 uur geleden zei EventRMA: "Koffie met Scheepsbeschuit" was ook even een programma met Johan Visser. Of ben ik verkeerd ? Klopt, vanaf 20 maart werd "Op de Koffie" vervangen door het live-programma "Koffie met scheepsbeschuit".
Geplaatst 4 september 20187 jr. Haike Debois ging "Schijven voor Bedrijven" ( ma-vr. 9-10) doen en op zaterdag "Vlaams op z'n Best" (9-10) en op zondag "Koffie op Zondag" (11-12). Dit bleef ze doen tot 20 oktober 1978.
Geplaatst 4 september 20187 jr. 4 uur geleden zei EventRMA: "Koffie met Scheepsbeschuit" was ook even een programma met Johan Visser. Of ben ik verkeerd ? Klopt, programma was live. 1357. Mi Amigo 319 Koffie met Scheepsbeschuit Johan Visser live about the offshore radio stations 31‑8‑78 10‑11h 60’ 6 uur geleden zei Vincent: Een paar maanden later kreeg het programma wel een naam. Dit is uit april 1978: Die Veronica gids info is dus hopeloos verouderd. "Muziekdoos" was een paar dagen in december 1977 de naam van de Jukebox omdat Stan Haag nog rechten meende te kunnen ontlenen aan de naam. 1280. Mi Amigo 319 Jukebox presented by Ton Schipper 20‑3‑78 21’
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.