Spring naar bijdragen

vvd-wil-behoud-van-omroepen-wnl-powned-en-human


Juul

Aanbevolen berichten

Please login or register to see this link.

 

Prima hoor. Ben ik het mee eens, maar de dame die "de media erbij doet", heb ik horen bazelen bij Sven Kockelman op Ra1 over de P.O.

Hoofdschuddend zat ik in de auto.

Sven vroeg aan haar of ze wist hoeveel leden er bij de PO waren........wist ze niet ( 3,5 miljoen) en hoeveel leden de VVD had, dat wist ze wel. (30.000 )

 

En haar vreselijk interssante bio kun ju hier lezen.

Please login or register to see this link.

 

Ik weet nu genoeg, en zo'n mevrouw gaat over de PO en de werkgelegenheid van een paar duizend mensen.........

En nu zit ik hoofdschuddend achter m'n MacBook.

 

PS. de dame is ook nog Turks staatburger, in dat land heeft ze echt een heleboel meer te doen inzake de media.

 

Bram Vermeulen zong het reeds:

 

 

bewerkt door Juul
Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 uur geleden zei Albatrosstudio:

Nederland 3 en 3FM afschaffen graag. Voegen beide niets toe en heb je een fikse bezuiniging te pakken.

Hear Hear !!

(I second that (e)motion)

6 uur geleden zei radio tpot:

Nederland 1 en radio 4 afschaffen, voegen niets toe.

En je hebt een forse bezuiniging te pakken, geen sport rechten meer.

Als je op inhoud gaat bepalen wat blijft of weg moet, dan ben je niet goed bezig.

 

Theo

Niet op inhoud maar op publieksgroep.

Jongeren kijken geen TV en luisteren niet meer naar de radio.

De NPO trekt aan een dood paard, ten koste van mensen die wel graag R-TV horen en kijken, of weinig andere mogelijkheden hebben zoals ouderen.

Jongeren, meer precies de 20-49 groep wordt goed bediend door de commercielen, dus is het dubbel op en verspilling die groep nog meer te geven, tenzij commerciele motieven spelen. En dat is zo bij de NPO.

 

Het NPO beleid is concurreren 1) met commerciele omroepen, 2) Netflix en 3) On line nieuwsdiensten, zoals die van de kranten.

Daarom 1) het richten op 20-49 groep, 2) Meer drama, Klein zegt dat hij dat liever ziet dan journalistiek. 3) Programma's als Brandpunt+ verplaatsen naar on line en weg van TV. Naast de nieuws site van de NOS.

 

Ouderen worden opzij gezet met bvb Radio 5 niet op AM/FM

50plus heeft overigens vragen gesteld aan de minister om R5 op het 3FM net te zetten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik weet het niet Ruud, zo praat je wel weer voor je eigen belangen.

En dat wil ik er juist niet bij halen, wat ik graag wil.

Wat is wenselijk zou dan als eerste bij me opkomen, en het grote getal gaat niet altijd voor het kleine getal.

Ik houd niet van voetbal, dus voetbal weg van de TV en naar on line?

Kom mij ook beter uit want, vul reden in 😃

 

Theo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6381
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    JanBoer
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.