Geplaatst 20 september 20187 jr. Pas geleden zag ik hier een item langskomen over die hele lange hitparade die we op H3 en ik geloof H2 gedurende heel lang uitzonden. de datum weet ik niet meer maar achter op de foto die ik toen maakte stond 1990. Ik weet nog wel dat we de platen van iemand kregen die ze allemaal keurig aanleverde in zakjes die weer ik kisten zaten. Ja, zo ging dat in die tijd. Dat gaat tegenwoordig wel anders ! Enfin, hier de foto die ik toen maakte van de kisten in ECK3 in het Muziekpaviljoen. als iemand wat meer info heeft dan kan ik dat bij de foto zetten in m'n archief. ( deed Stan haag daar sosm ook in mee?). Dan heb ik daar ook een foto van. foto: ©Juul Geleick
Geplaatst 20 september 20187 jr. 2 uur geleden zei Juul: Pas geleden zag ik hier een item langskomen over die hele lange hitparade die we op H3 en ik geloof H2 gedurende heel lang uitzonden. de datum weet ik niet meer maar achter op de foto die ik toen maakte stond 1990. Ik weet nog wel dat we de platen van iemand kregen die ze allemaal keurig aanleverde in zakjes die weer ik kisten zaten. Ja, zo ging dat in die tijd. Dat gaat tegenwoordig wel anders ! Enfin, hier de foto die ik toen maakte van de kisten in ECK3 in het Muziekpaviljoen. als iemand wat meer info heeft dan kan ik dat bij de foto zetten in m'n archief. ( deed Stan haag daar sosm ook in mee?). Dan heb ik daar ook een foto van. foto: ©Juul Geleick Hallo Juul, Het was in juli 1990, het ging van dinsdagavond 22.00 uur (ik geloof de 17e) tot donderdagavond 19-7 24.00 uur dag en nacht door op Radio 3. Alle Amerikaanse nr 1 hit van 1940 tot 1990. De TROS ha speciaal toestemming om continu door te gaan in de zendtijd van de andere omroepen en ook 's nachts, wat toen op 3 niet gebruikelijk was. Martijn, Daniel, Rob en Peter waren de basispresentatoren, Stan Haag deed in de avond en nacht wat uurtjes. Groet, Edwin
Geplaatst 20 september 20187 jr. *) aanvulling op bericht van Edwin: o.a.: Stan Haag Karel van Cooten Peter Teekamp Anoushka Rob van Someren Daniël Dekker Martijn Krabbé TROS-50yearAllTimeHitparadehttp://www.mediafire.com/file/33xbum8fb9pbaf8/ groet, Hans 20 september 20187 jr. bewerkt door Hans Hendriks
Geplaatst 20 september 20187 jr. Auteur Ja, inderdaad. Ik ontdekte vanmiddag nog een paar foto's in m'n TROS archiefje en daar stond wel de datum op. 19 juli 1990. Dank Hans! Peter de Mooij † en Stan Haag Martijn Krabbé en Stan Haag † foto's: ©Juul Geleick 20 september 20187 jr. bewerkt door Juul
Geplaatst 20 september 20187 jr. Hier een deel van mijn opnames van deze Top 1000 https://we.tl/t-Y8wEhJX1PP TROS-R3-1990-07-18 22.00-24.00h-StanHaag-Top1000VanAmerikaanseNummer1Hits TROS-R3-1990-07-19-00.00-00.16h-KarelVanCooten-Top1000VanAmerikaanseNummer1Hits
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.