Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

TROS hitparade..........

Featured Replies

Geplaatst

Pas geleden zag ik hier een item langskomen over die hele lange hitparade die we op H3 en ik geloof H2 gedurende heel lang uitzonden. de datum weet ik niet meer maar achter op de foto die ik toen maakte stond 1990.

Ik weet nog wel dat we de platen van iemand kregen die ze allemaal keurig aanleverde in zakjes die weer ik kisten zaten. Ja, zo ging dat in die tijd.

Dat gaat tegenwoordig wel anders !

Enfin, hier de foto die ik toen maakte van de kisten in ECK3 in het Muziekpaviljoen.

als iemand wat meer info heeft dan kan ik dat bij de foto zetten in m'n archief. ( deed Stan haag daar sosm ook in mee?).

Dan heb ik daar ook een foto van.

foto: ©Juul Geleick

top kl.jpg

Geplaatst
2 uur geleden zei Juul:

Pas geleden zag ik hier een item langskomen over die hele lange hitparade die we op H3 en ik geloof H2 gedurende heel lang uitzonden. de datum weet ik niet meer maar achter op de foto die ik toen maakte stond 1990.

Ik weet nog wel dat we de platen van iemand kregen die ze allemaal keurig aanleverde in zakjes die weer ik kisten zaten. Ja, zo ging dat in die tijd.

Dat gaat tegenwoordig wel anders !

Enfin, hier de foto die ik toen maakte van de kisten in ECK3 in het Muziekpaviljoen.

als iemand wat meer info heeft dan kan ik dat bij de foto zetten in m'n archief. ( deed Stan haag daar sosm ook in mee?).

Dan heb ik daar ook een foto van.

foto: ©Juul Geleick

top kl.jpg

Hallo Juul,

Het was in juli 1990, het ging van dinsdagavond 22.00 uur (ik geloof de 17e) tot donderdagavond 19-7 24.00 uur dag en nacht door op Radio 3. Alle Amerikaanse nr 1 hit van 1940 tot 1990. De TROS ha speciaal toestemming om continu door te gaan in de zendtijd van de andere omroepen en ook 's nachts, wat toen op 3 niet gebruikelijk was. Martijn, Daniel, Rob en Peter waren de basispresentatoren, Stan Haag deed in de avond en nacht  wat uurtjes. 

Groet, Edwin

Geplaatst
  • Auteur

Ja, inderdaad. Ik ontdekte vanmiddag nog een paar foto's in m'n TROS archiefje en daar stond wel de datum op.  19 juli 1990.

Dank Hans!

Peter de Mooij † en Stan Haag

Martijn Krabbé  en Stan Haag †

foto's: ©Juul Geleick

TROS top 1000   19juli90 Stan Peter Martijnkl.jpg

bewerkt door Juul

Gearchiveerd

Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.