Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Holland FM bladen 1-3

Featured Replies

Geplaatst

Bedankt, scheelt weer wat scanwerk. En ik heb ook geen idee waar ik ze heb liggen. Heeft de lokale tijdschriftenwinkel destijds speciaal voor mij besteld. De andere exemplaren heeft hij volgens mij nooit verkocht. Hoeveel zijn er eigenlijk uitgebracht? Ik meen dat ik er 4 heb.

Geplaatst

Dank Douwe,

Gaat over een periode die ik niet gevolgd heb. Zat dat niet op een boot? Wel als zendamateur, was wel interessant omdat die schuit toch in de Trintelhaven lag?

bewerkt door Juul

Geplaatst

Holland FM was van Gerro Vonk, die een hele stapel AM frequenties had gekregen

1224

828

1332

1035

1584

1557

1485 2x

1602

Als ik het goed heb

Alleen 1224 en 828 zijn in gebruik genomen.

1224 met de Communicator, oude zendschip van Laser dat gekocht werd enn aangepast.

De frequenties zijn voor 17 miljoen gulden (!) aan Veronica verkocht toen die zonodig weer commercieel ging en veel frequenties nodig had voor al haar radioplannen - 5 zenders.

HollandFM was een gezellige zender, leuker dan het toen eveneens Ned talige Noordzee op FM

Veronica gebruikte 1224, 828 en 1035. 1332 Utrecht was gepland, en leverde het surplus aan frequenties in die na mijn aandringen in de Kamer verdeeld zijn. Ad Bouman en Michael Bakker kregen 1584 voor Gooiland en ik had 1602 (Die we op de Norderney in Leeuwarden in gebruik wilden nemen)

Gearchiveerd

Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.